رهبری و هوشیاری مردم آتش فتنه 88 را خاموش کردند/املاک کوته فکری اسقاط شد


ساعت: 08:50
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920685

حاج محمد شاهوزهی با اشاره به نقش پدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن آتش اغتشاشات سال 88 گفت: افرادی که از استان جدا شدند و با بیگانگان بودند در دوران انقلاب طرد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حاج محمد شاهوزهی از رؤسای طوایف سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون با بیان اینکه بزرگترین هدف دشمن از ایجاد قیام 88 براندازی و فروپاشی نظام اسلامی بوده است، اظهار داشت: اقدامات نیروهای مسلح شورشیان در سال 2088 قرار بود با نظارت و راهنمایی آسایش را از انسان سلب کنند این بیگانگان بودند که پاسخ تند به حضور حماسی انسان در نهم آن سال دادند.

وی هدف فتنه گران از این جریان را امنیت و آسایش مردم و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و تاکید کرد: نقش رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی دو بوده است. عوامل اصلی در نابودی شورش تا 88 سال

این طایفه با اشاره به نقش پدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در اطفای آتش اغتشاشات در سال 88 افزود: حضور پرشور مردم در 20 دی ماه نشان داد که تا زمانی که لازم است پشتیبان ولایت فقیه هستند. ارزش ها حفظ شود، اسلام و پاسداری از آرمان های انقلاب با عزت و اقتدار در مقابل تمام استکبار ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه قیام 88 به نوعی انقلاب رنگی تصور شد، گفت: در این قیام افرادی که از خط ولایت جدا شده و در کنار بیگانگان بودند و یا سکوت کردند، در جریان انقلاب رافوضه به خشم شورشیان دامن زدند.

شاهوزاهی تنها راه مقابله با فتنه ها را جهاد تبیین بیان کرد و ادامه داد: پیشرفت، وحدت، امنیت و شکوفایی ایران خاری در چشم دشمن است که بر اساس آن فتنه و اقدامات داخلی و دشمنان بیرونی بیشتر مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی هستند. منبر داران و صاحبان نفوذ باید با اعلام حقایق و روشنگری و بصیرت در مورد قیام های دشمنان، هوشیاری و هوشیاری مردم را بالا ببرند، چنانکه در قیام و مقاومت مردم در 18 آذر 88، قدرت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی سطح منطقه را افزایش داد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید