اهداف تجزیه طلبانه دشمن باید برای مردم روشن شود/ لزوم هوشیاری رسانه ها و مسئولان فکری


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912564

حجت الاسلام محسن مفید گفت: امروز هدف دشمن همه ایران است. دشمنی آنها با تمام مردم ایران است و باید اهداف تجزیه طلبانه دشمن برای مردم تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسن مفید در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز در خصوص اتفاقات اخیر اظهار داشت: دشمن دهه هاست که تلاش می کند به جمهوری اسلامی ایران حمله کند حتی قبل از پیروزی انقلاب هم تلاش می کرد. تا از ایجاد این سیستم جلوگیری شود.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن هیچ گاه دست از دشمنی برنمی دارد و تلاش می کند از حرکت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند، افزود: همچنان با سد مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اراده مردم که برخاسته از ایمان و حکومت دینی است

وی گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر دستیابی به معامله قرن و طرح ابراهیمی و تجزیه ایران بود که خوشبختانه با بصیرت ملت ایران شکست خورد.

حجت الاسلام مفید افزود: امروز هدف دشمن همه ایران است. اینطور نیست که از شخص یا گروه خاصی کینه داشته باشند. دشمنی آنها با تمام مردم ایران است و باید اهداف تجزیه طلبانه دشمن برای مردم تبیین شود.

وی در ادامه به اهداف میانی دشمن اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف میانی دشمن جلوگیری از موفقیت در مسیر دولت سیزدهم برای غلبه بر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بود. زیرا او متوجه استفاده از ظرفیت داخلی کشور شد و همچنین متوجه گسترش همکاری های ایران با کشورهای قدرتمندی مانند چین و روسیه شد.

حجت‌الاسلام مفید خاطرنشان کرد: فعال شدن دیپلماسی اقتصادی، دشمن را به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق فشار تحریم‌ها و سپس مذاکرات برجام و در نهایت با فتنه‌ها و ترور سوق داد.

وی به طرح انفعالی و ناشیانه دشمن برای فتنه‌های پراکنده در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها با استفاده از شبکه‌های نفوذی که مأموریت‌یابی در داخل و خارج از کشور انجام می‌دهند، با استفاده از رسانه‌های مخرب که فقط برای کشورمان برنامه تولید می‌کنند، انجام می‌شود. و همچنین به دنبال ایجاد شکایات است که برخی از افراد در ایالت مأمور پیگیری آن می شوند. اینها روش هایی است که دشمن با آن در کشور بحران و آشوب ایجاد می کند.

این مسئول گفت: همه گروه های تجزیه طلب قبل از انقلاب اسلامی با هدف استقلال و تجزیه ایران شکل گرفتند و سابقه ایجاد برخی از آنها مانند داعش تبدیل ایران به ویرانه ای مانند سوریه بود.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: در این مدت دشمنان جای جلادان و شهدا را عوض کردند و نسل جدید به دلیل نداشتن سواد رسانه ای این دروغ ها را باور کردند و متأسفانه در اتفاقات اخیر اقتدار فکری بسیاری از جوانانشان به جای آن. از علما، روحانیون، کارشناسان و غیره آنها تبدیل به سلبریتی هایی شدند که با اهداف دشمنان، منافقین و تجزیه طلبان همراهی کردند و در نشر اکاذیب به دشمنان پیوستند.

جهاد برای تبیین وظیفه مشترک هر ایرانی است

وی بر هوشیاری رسانه ها و مراجع فکری تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین وظیفه هر ایرانی است که باید برای ارائه دستاوردهای انقلاب تلاش کند و این نیازمند مطالعه دقیق است و اهالی رسانه به عنوان خط مقدم این جهاد هستند. می تواند نقش بازی کند، تاثیر بگذارد

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مطالبه مردم ایران و مردم خداجوی انقلاب این است که مسئولان گوش فرا دهند و به اعتراضات برحق پاسخ دهند و خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد که عده‌ای از مطالبات و اعتراضات مردم پیروز شوید. به حاشیه راندن و ایجاد بلاتکلیفی و هرج و مرج.

وی تصریح کرد: مردم همیشه ثابت کرده اند که برای کشور و ایران می ایستند، حق را از باطل تشخیص می دهند و اجازه نمی دهند امنیت کشورشان به خطر بیفتد اما این به معنای شنیده نشدن مطالبات آنها نیست.

این مسئول با اشاره به کشتارهای ناجوانمردانه معاندین گفت: خون پاک شهدا همواره سند حقیقت اسلام و راه انقلاب در طول تاریخ بشریت بوده است. مردم با صدای بلند اعلام می کنند که اجازه نخواهند داد امنیت، اعتقادات و دین آنها خدشه دار شود و تا آخرین قطره خون با هاتاکانا مقابله خواهند کرد و اجازه هیچ بی احترامی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه دشمنان از صلابت، قدرت و نفوذ ایران اسلامی ناراحت هستند و می خواهند به هر طریقی از ملت ایران انتقام بگیرند، اظهار داشت: فکر می کنند با کشتن فرزندان این کشور می توانند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند. انقلاب بدون اینکه بدانند این قتلها فرزندان ایران اسلامی هستند و این اراده مردم ایران را تقویت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید