مردم بیدار ایران اهداف تجزیه طلبانه دشمن را خنثی می کنند


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916441

سید صادق پیشنمازی گفت: ملت هوشیار ایران با جهاد اهداف شوم و تجزیه طلبانه دشمن را خنثی خواهند کرد زیرا در هر حال چه پیروزی و چه باخت، دشمنان دلارهای خود را خواهند برد و خسارات، مصائب و سختی ها را خواهند گرفت. از مردم ما باشد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدصادق پیشنمازی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: ایران با حول و قوه الهی و عنایت خاص حضرت بقیة الله الاعظم، روحیه فداکاری و همت والا. ملت بزرگ ایران به یکی از قدرت های بزرگ جهانی رسیده است، جایی که دشمن دیگر نمی تواند آنها را تحت کنترل خود درآورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بزرگترین جنگ ترکیبی تمام تیرها و ترکش های خود را به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران حجاب را از چهره خود برداشته و در واقع بدترین جنایت ها را برای تجزیه کشور و تجزیه کشور انجام داده اند. آنها هیچ نگرانی ندارند بله جنایات داعش را دوباره به مردم نشان دهید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه متأسفانه مدعیان آزادی می خواهند با جنایت و قتل به ما آزادی بدهند، افزود: خطر بزرگی که در عصر غیبت همه را تهدید می کند، تشابه با حوزه شناختی و شناختی است. آگاهی مردم . اگر در روایات، انسان صبح مؤمن باشد و شب کافر شود، بیانگر این واقعیت است که در عصر غیبت، هجمه وسیعی به حوزه شناختی افراد وارد می شود. حقیقتی که اکنون شاهد آن هستیم.

پیشنمازی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد شبهه و حمله به حوزه شناختی و اختلاط و تلفیق اخبار صحیح و کذب، به مردم شبهه و بی اعتمادی دامن می زنند و بر اساس اهداف خود می خواهند احساسات جوانان و رفتار آنان را برانگیزند. روشی که دوست دارند قرار دهند و مدیریت کنند.

وی گفت: طبیعی است که عده ای با پول به این سمت کشیده شوند و متأسفانه اکثریت آنها با هجوم اخبار جعلی به این سمت کشیده می شوند. شکی نیست که کرامت انسانی اصلی است که در هر صورت باید مورد توجه قرار گیرد، نقد سازنده ارزشی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا این انتقادات باعث رشد در جامعه می شود.

نماینده مردم مازندران در اجلاس خبرگان رهبری تصریح کرد: تعرض و تعرض به امنیت و اموال عمومی و اموال مردم ظلم فاحش و قتل وحشیانه است و هر نوع جنایت علیه انسان خیانت بزرگ است که برای حفظ حقوق و امنیت مردم با این رفتارهای خشونت آمیز باید به شدت برخورد شود.

این مسئول ادامه داد: هرکس اعم از مسبب و مسبب به اموال مردم و اموال عمومی خسارت وارد کند قطعاً ضامن است و خسارت را باید از جیب او جبران کرد نه از مالیات مردم صبور. در ضمان ضرر عمدی یا غیر عمدی بودن نقشی ندارد و حتی توبه هم ضمانت را از بین نمی برد. لذا شایسته است مسئولین محترم به زور از خسارات وارده بگیرند.

پیشنمازی تصریح کرد: باید با جنایتکارانی که مصداق بارز فساد و جنگ هستند به شدت برخورد شود زیرا عدم حفظ جان و تجزیه طلبان کشورمان ظلم به مردم صبور و عزیزی است که با تقدیم شهدای خود از این نظام مقدس حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ملت بزرگوار تقاضا دارم مانند گذشته اهداف شوم و تجزیه طلبانه دشمن را خنثی کنند زیرا در هر صورت چه پیروزی و چه باخت، دشمنان دلارهای خود را خواهند گرفت و ضرر و زیان را امتحان خواهند کرد. و سختی ها از این افراد خواهد بود. ما خواهیم بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فراموش نکنیم که بعد از سال ها حضور آمریکایی ها در افغانستان که می خواستند آزادی را در آنجا به ارمغان بیاورند و گزارش هایی از سیب و گلابی منتشر شد که بعد از دو سه سال حضور آمریکا، آنها باید در افغانستان باشند، آنجا از آن استفاده کرد، چه جنایات و آسیب هایی به افغانستان وارد شده است. همه ما از تعداد کشته ها و خسارت ها اطلاع داریم.

وی با بیان اینکه پس از کاپیتولاسیون لیبی و تحویل تسلیحات آن تحت پوشش حقوق بشر و امثال آن، این کشور همچنان در جنگ های داخلی می سوزد و ملت همچنان در حال کشتار است، اظهار داشت: جنایات داعش در سوریه در زیر چیست؟ عنوان آزادی و حقوق بشر؟» ملت ورد، داعش که با آمریکا و توسط رهبرانش ساخته شد و تحت پوشش و حمایت آن کار کرد، به مردم کوچه و بازار رحم نکرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید