بزرگترین خیانت رهبران فتنه 88 به جمهوری نظام بود/ دیدار برخی از رهبران فتنه با پدر کودتاهای رنگارنگ


ساعت: 16:02
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920654

غضنفری گفت: بزرگترین خیانتی که شورشیان و سرانشان کردند به نظام جمهوری بود چرا که نظام جمهوری مبتنی بر آرای مردم است که 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ یکی از اتفاقاتی که جمهوری اسلامی ایران را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد، حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 بود، آنچه پس از انتخابات رخ داد، ظهور اعتراض به انتخابات بود. منجر به ادعاهای نادرست کلاهبرداری بدون دلیل و مدرک و با استفاده از روش‌های غیرقانونی و کشاندن اعتراضات به خیابان‌ها می‌شود. گرچه راه حل قانونی برای این مشکل وجود داشت و انتظار می رفت کسانی که سال ها به نظام اسلامی معتقد بودند و در خدمت نظام بودند و قانون گرایی و احترام به قانون را یکی از برنامه های اصلی خود معرفی می کردند، از مجاری قانونی درخواست و درخواست می کردند. ادعاهای خود را پیگیری کنید

اصرار بر پیگیری مسیرهای غیرقانونی برای پیگیری مطالبات موجب تشنج و برهم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم شده است. اما پشت پرده حوادث رخ داد و پایین ترین لایه آن، تلاش برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور و براندازی نظام و مقابله با نظام اسلامی در سایه حوادث و آشوب های خیابانی تحت عنوان اعتراض به انتخابات است. در دستور کار دشمنان و منکران نظام اعم از داخلی و خارجی قرار دارد و معاندان نظام تمام تلاش خود را برای سوء استفاده از فضای به دست آمده و به اصطلاح به کار گرفتند. از تبلیغات منفی در رسانه های غربی و انعکاس گسترده حوادث، بزرگ نمایی ها و اعمال کثیف آنها و حمایت کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس – که دشمنی آنها با مردم ایران نبوده و نیست. پنهان – و این بار با پرچم حمایت از ملت ایران و آزادی به میدان آمدند، گواه روشنی بر برنامه ریزی دشمنان در این زمینه بود.


5141f39e 6b41 46f8 994d e81ac03d1563 خبر خاکستری

یک کارشناس سیاسی در گفتگو با صبح زاگرس گفت: بزرگترین خیانتی که کرده اند در حق نظام جمهوری است چرا که نظام جمهوری مبتنی بر رای مردم است. انتخاباتی که حدود 85 درصد از واجدین شرایط در آن شرکت کردند و رای دادند اما نتیجه انتخابات را زیر سوال بردند و خواستار ابطال انتخابات شدند.

کامران غضنفری ادامه داد: انتخابات باشکوهی که مظهر و نماد مردم سالاری نظام بود، اما فتنه گران آزادی آرای مردم و آزادی انتخاب مردم را زیر سوال بردند، به اعتماد مردم خیانت کردند و نظام را با چالش بزرگی در داخل کشور مواجه کردند. فضا و عرصه های خارجی و به تعبیر مقام معظم رهبری، کارهایی که در آن دوره انجام دادند، عملاً جمهوری اسلامی را تا مرز براندازی و فروپاشی پیش برد و این خیانت بزرگ را مرتکب شدند.

0a5f2743 5670 4c4b b466 97107bf2fe3e خبر خاکستری

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان از این گونه شورش ها جلوگیری کرد، پاسخ داد: مردم هوشیار و مواظب باشند که با اخبار کذب و جعلی گمراه نشوند و ادعاها و شعارهای هیچ فردی گمراه نشوند. هیچ چیزی را بدون تحقیق نپذیرید تا به صحت چیزی که مشخص نشده است باور نکنید. راه دیگر این است که ماهیت این دوگانگان و منافقان و خائنان و کسانی که دلشان را به دست آمریکا و غرب سپرده اند، باید برای مردم آشکار شود و چهره آنها برای مردم آشکار شود. این را بدان. با شناخت این افراد و گروه ها به راحتی فریب آنها را نخواهند خورد.

نویسنده کتاب «راز راه حل» در پاسخ به سوال دیگری درباره دیدار محمد خاتمی رئیس جمهور در دوران اصلاحات اظهار کرد: این دیدار چندین بار با وساطت محمدجواد ظریف و چندین بار خاتمی با جرج اتفاق افتاد. سوروس که با سیا آمریکا تماس می گیرد و صهیونیست میلیاردر آمریکایی که به عنوان پدر انقلاب های رنگی و کودتاهای مخملی شناخته می شود، در نیویورک ملاقات کردند و صحبت و مذاکره کردند.

غضنفری در مورد این دیدار گفت: وقتی بعداً خبر این دیدار منتشر شد، خاتمی آن را تکذیب کرد و به دروغ گفت که من با او ملاقاتی نداشته ام، هرچند خبر آن از شبکه های مختلف پخش شد و خود سوروس هم بعداً. وی در مصاحبه ای در این باره به تفصیل از دیدار با خاتمی می گوید و در این باره توضیح می دهد. این موضوع نشان دهنده خیانت و میهن پرستی آن دسته از مردمی است که حاضرند با شیطان برای مبارزه با حاکمیت جمهوری اسلامی متحد شوند.

a884c4ea 9ab8 4bb3 b4df cef63ec9f060 خبر خاکستری

لازم به ذکر است در مرداد ماه سال ۱۳۸۷ «کیان تاجبخش» مشاور «بنیاد سوروس» در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اغتشاشات ۸۸ با موضوع «مسیر دو» دیپلماسی شخصیت های سیاسی ایران و آمریکا با … حمایت مالی “بنیاد راکفلر” و “بنیاد سوروس” فاش کرد و از جمله گفت; “اگر ما یکی از اولین نمونه های این ارتباط باشیم، [را] بالاخره سفر آقای عطریانفر به بنیاد سوروس را می بینیم [آن را در] آقای خاتمی مستقیماً با آقای ظریف با آقای سوروس ملاقات کرد، بنابراین این ارتباط مستمر بود که ادامه پیدا کرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید