دشمن بزرگترین جنگ رسانه ای خود را باخته است/ فتنه ها ظرفیت رشد و انقلاب نظام است


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903368

حمید دامغانی در مراسم بزرگداشت شهید سلمان امیر احمدی گفت: دشمن در فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه ای و عملیات روانی را علیه کشور برای مدیریت افکار عمومی به راه انداخته است که با بصیرت و هوشیاری مردم راه به جایی نبرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ مراسم بزرگداشت پاسدار سلمان امیر احمدی روز گذشته در حسینبه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان دامگان با حضور جمعی از مسئولان و خانواده این شهید گرانقدر برگزار شد.


انقلاب اسلامی ریشه در باورهای عمیق مذهبی مردم دارد

حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت: متأسفانه مزدوران داخلی به اهداف جنایتکارانه دشمن پیوسته و بسیجیان مظلوم را به شهادت رسانده اند که قطعاً باید منتظر ظلم باشد. انتقام.”

فرمانده سپاه قائم آل محمد از استان سمنان افزود: شهید سروری راد در گرمسار، شهید دوست محمدی در مشهد و شهید امیر احمدی از جمله جوانان بسیجی هستند که حاضرند تمام جان خود را برای پاسداری از اسلام، نظام و مقدسات بدهند و باشند. به شهادت رسید

وی در خصوص تحولات اخیر کشور گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با طرح های مختلف به دنبال تسلط بر کشور بوده که به فضل الهی ناکام مانده است.

دامگانی خاطرنشان کرد: هر چه این انقلاب در دنیا گسترش پیدا کند، دشمنی دشمن بیشتر می شود، زیرا دشمن احساس می کند ماهیتش در بحران است، به همین دلیل دائماً با چین نقشه می کشد و توطئه می کند و اتفاقات اخیر هم همین گونه است. نقشه دشمن بود

این مقام مسئول در این گونه حوادث و آشوب ها، آن را ظرفیتی برای رشد و انقلاب نظام می داند و می افزاید: در اغتشاش اخیر، دشمن بزرگترین جنگ رسانه ای و عملیات روانی را علیه کشور برای مدیریت افکار عمومی به راه انداخته است که با این کار انجام شد. بینش و اشتیاق مردم به جایی نرسید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ع) استان سمنان اذعان داشت: در حوادث اخیر دشمن تصور می کرد می تواند بر کشور مسلط شود اما این انقلاب ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد و هرگز از بین نمی رود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که حوادث دهه 80 و 90 انقلاب اسلامی هر روز رونق داشته باشد و این انقلاب تا قیام حضرت مهدی (عج) ادامه داشته باشد، چنانکه در سرود فرماندهی شاهد غرش نسل های جدید انقلاب بودیم. سلام و پیاده روی عظیم اربعین. ما بودیم.


امروز با بصیرت مردم امنیت پایدار در سراسر کشور برقرار شده است

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز با تسلیت به خانواده شهید سلمان امیر احمدی گفت: این شهدایی که در این لحظه به شهادت رسیدند به همه دنیا ثابت کردند که پشت سر مقدسین ایستاده اند. اشیا و ولایت و قرآن و با همه اینها از این حریم محافظت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز گفت: متأسفانه گروهی از مزدوران داخلی به اهداف دشمن پیوستند و امنیت کشور را تحت الشعاع قرار دادند که خوشبختانه در مدت کوتاهی با حمایت مردم فهیم و بصیر ایران و با یاری ائمه امنیت امروز در سراسر کشور مستقر شده است.


همسرم به آرزویش رسید

فاطمه اسلامی همسر پاسدار سلمان امیر احمدی نیز در پایان این مراسم گفت که همسرم بسیار خوش اخلاق و مهربان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید