تاکتیک و استراتژی دشمن جنگ اقتصادی و هجمه رسانه ای است/ رسانه ها باید انقلاب را «صادقانه و دقیق» بگویند.


ساعت: 22:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809301

استاد دانشگاه تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز اسلحه و راهبرد دشمن جنگ اقتصادی و هجمه رسانه ای است که کارشان سیاه نمایی، دروغگویی و نمایش بسیاری از حقایق است. . پایین. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا رهبر معظم انقلاب صبح امروز در سخنانی به مناسبت 29 باخمن و سالروز قیام مردم تبریز با اشاره به اکاذیب رسانه ای به دشمنان نظام گفتند: سلاح دشمن فشار اقتصادی است. و دروغ های رسانه ای گاهی می شنویم که انقلاب از اهداف خود منحرف شده است. خیر، اگر انقلاب از اهداف خود منحرف می شد، دشمن تا این حد دشمنی نمی کرد. عده ای که می خواهند بگویند به انقلاب علاقه مند هستند، می گویند انقلاب از اهداف خود منحرف شده است. من این را قبول ندارم و دلبستگی آنها به انقلاب را قبول ندارم.
در این خصوص شاهین صادقی نسب، کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به خبرنگار ما گفت: امروز تاکتیک ها و راهبردها دشمن جنگ اقتصادی و هجمه های رسانه ای است. حقایق هستند.
وی به وفات حضرت زینب (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: ما می گوییم کربلا در کربلا می ماند، اگر زینب نبود این یک شعار دینی نیست، بلکه توصیف واقعیت است.
صادقی نسب گفت: اگر سخنان و روشنگری های حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود، داستان هایی که پس از واقعه عاشورا در تاریخ ثبت می شود، همان داستان هایی بود که بنیامین می خواست.
وی بیان کرد: داستان حضرت زینب(س) به دلیل صداقت، صداقت و درستی در تاریخ ماندگار شده است که امروز باید انجام دهیم.

داستان ساخته شده توسط دشمن، وارونه واقعیت است

استاد دانشگاه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر انقلاب را خودمان نگوییم، قطعاً دشمن می گوید و داستانی که دشمن می گوید وارونه واقعیت است.
وی گفت: آنچه هواداران نظام می خواهند، داستانی صادقانه، واقعی و دقیق است.
صادقی نسب گفت: همه عظمت و عظمت این ملت باید در دوران انقلاب بیان شود و اینکه نمی شود اگر به تاریخ انقلاب برگردیم خیلی ها اعتقادی به پیروزی انقلاب نداشتند.
وی ادامه داد: عدالت و استقلال بعد از انقلاب همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته است و این را در همه اتفاقات می توان دید.

حرکت عمومی انقلاب، حرکت درست است

استاد دانشگاه تهران گفت: در این راستا کاستی هایی وجود داشت، لذا رهبر معظم انقلاب در دیدار با هنرمندان به صراحت گفتند ما مشکل داریم، اما حرکت کلی انقلاب درست است. یکی
وی گفت: داستان و تبیین انقلاب باید در همین چارچوب باشد، حتما باید از کاستی ها و مشکلات صحبت کنیم و با بیان دقیق و صادقانه مخاطب را برای خود نگه داریم.

این سیستم بر اصول خود استوار است

صادقی نسب گفت: گاهی توجه می شود که عده ای از دوستداران انقلاب با زیر و رو کردن انقلاب می خواهند به انقلاب خدمت کنند در حالی که ما هم مثل هر ملت دیگری اشتباه می کنیم و مشکل داریم اما مهم این است که عظمت این است. انقلاب و مهمتر از آن مردم فراموش نکنند که در انقلاب گام بلندی در راه استقلال کشور برداشتند و تا امروز اگر دشمنی و مخالفت با کشور وجود دارد یکی از مهمترین دلایل آن استواری نظام است. اصول آن
وی افزود: اگر اصول و ارزش‌های انقلاب در رأس دولت نبود، این همه خصومت‌ها وجود نداشت زیرا می‌خواهند مردم از عملکرد و انتخابات خود پشیمان شوند، اما بدون شک یکی از مهمترین آنهاست. وظایف مهم رسانه ها این است که بگویند.

رسانه های ما حضور پررنگی در فضای مجازی داشته باشند

دانشگاه گریفیث استرالیا گفت: ما به رسانه هایمان نیاز داریم تا در فضای مجازی حضور پررنگی داشته باشند و اجازه ندهند رسوبات و دروغ ها بدون داستان واقعی منتشر شود.
وی گفت: نباید اجازه دهیم منبع خبری کشور خارج از مرزها و در دست دشمنان نظام باشد این اتفاق باید در داخل و با حضور جوانان کشور در فضای مجازی و جهادی رخ دهد.
صادقی نسب تاکید کرد: یکی از مهمترین و بزرگ ترین نعمت های دشمن این است که برخی از خودی ها گاهی کوتاهی می کنند که باعث مانورهای رسانه ای عظیم علیه نظام می شود، مثلا می گویند قبل از انقلاب سالی یک بار برنج می خوردند و الان هم می خورند. یک بار در هفته. این گفتگوها بهترین کمک به دشمن است. جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند جهاد خالصانه و صحیح است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید