شهید بزرگوار همدانی آتشی را که کوته فکران بر سر امنیت کشور انداختند خاموش کردند


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889696

سردار جلالی تاکید کرد: زمانی که کوته فکران مغرور با دامن زدن به فتنه 88 امنیت ملی کشور را به آتش کشیدند، این شهید حمدانی بود که با سیاست حفاظت حداقلی و جذب حداکثری سرکوب قیام را رقم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی بیانیه ای صادر کرد.

این پیام می گوید:

مایه تاسف است که یکی از رهبران شورش که در سال 2008 توانسته است از پیگرد قانونی برای آزار و اذیت مردم ایران مصون بماند، اظهار نظری رکیک و شنیع کرد. زیرا اگر این جمله از سوی یکی از دشمنان خارجی انقلاب اسلامی بیان می شد، آنقدر برای کسانی که دلشان در ایران اسلامی است، باعث تأسف و حیرت نمی شد که یکی از مردانی که روزگاری در بالاترین سطوح مدیریتی ایستاده بود. چنین ادعاهای پوچ و دور از ذهنی می کند.» او منطقی صحبت کرد. این در حالی است که درک استراتژیک از ژئوپلیتیک شرط اول سیاست امروز است.

چنین فردی چگونه می تواند به فکر توهین به پاک ترین و شایسته ترین فرزندان این کره خاکی به ویژه شهید بزرگوار سردار حسین حمدانی باشد؟ اگر چه هدایت هوشمندانه و شجاعانه کشور در برابر تهدیدات داعش و آمریکا و نجات کشور از خطر بزرگ ثمره رشادت های افرادی چون سردار حسین حمدانی است.

مدافعان حرم نمایندگانی از اندیشه و بصیرت دینی برگرفته از فرهنگ غنی تشیع هستند که محور مقاومت توانسته است به مدد آن ها در برابر خشن ترین و ظالم ترین رژیم های جهان و شاگردان آنها دفاع کند و حفظ کند. نور امید در دل مستضعفان و ملت های آزاده جهان زنده است «حق پیروز خواهد شد».

حفظ امنیت استان در عراق و سوریه بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و بر اساس منافع ملی است.

کیست که نداند اگر ما در عراق و سوریه با داعش نمی جنگیدیم باید در مرزهای خود با این دشمن آمریکا روبه رو می شدیم و در آن زمان دیگر شرایط برای آنها مهیا نبود که آشکارا چشمان خود را بر روی واقعیت ببندند و ببندند. شمشیر بر ملت غیور ایران

البته زمانی که افراد کوته فکر مغرور با تحریک قیام 88 امنیت ملی کشور را به آتش کشیدند، این شهید حمدانی بود که با سیاست حداقل حفاظت و جذب حداکثری منجر به سرکوب قیام شد و این اظهارنظرها تبیین تنفری است که بر دل این شهید بزرگوار نهادند.

اشتباه سربازانی که جان خود را برای حفظ منافع ملی فدا می کنند در هیچ جامعه و کشوری رایج نیست و فقط از شرم ناشی می شود.

جای تاسف است که حتی خارجی ها به قهرمانان ضد تروریستی ایران مانند سلیمانی و همدانی ادای احترام می کنند، اما منافقان داخلی با تهمت و دروغ و تهمت به دنبال نابودی این سرمایه گرانبهای ملی هستند. درست است که کلمات نمی توانند این حجم از گستاخی و تکبر و نادانی را توصیف کنند.

چه بخواهیم چه نخواهیم حسین حمدانی در کنار حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان ملی است. شرم بر آنان که جمعیت میلیونی در مراسم تشییع سردار سرافراز ما حاج حسین حمدانی را ندیدند.

آنچه مسلم است این افراد غافل توطئه دیگر کسانی هستند که داعش را برای حمله به انقلاب اسلامی به وجود آوردند و اکنون که نسخه آنها با خون سلیمانی و حمدانی ها پیچیده شده است، شانس خود را با شورش در کسری دیگر امتحان می کنند.

غافل از اینکه ملت بزرگ ایران آگاهانه و هدفمند به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با سربلندی از هر بحرانی خارج می شود و روسیه به دست یاغیان سپرده می شود.

درود خدا بر شهدا و مجاهدان راه حق و حقیقت، به ویژه مدافعان حرم و حرم ولایت.

دیدگاهتان را بنویسید