وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خانواده شهید بزرگوار همدانی دیدار کرد


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901327

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه سالگرد شهادت با خانواده شهید حاج حسین حمدانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آستیانی در این دیدار با اشاره به آیه شریفه من المومنین رزال سقوا ما احدالله … فرمودند شهدای عزیز ما خداوند عهد و پیمانی ناگسستنی دارد.
داشتند و سردار شهید حمدانی نیز با اخلاص و استقامت در این راه گام برداشت و به خیل یاران شهیدش پیوست و به عهد خود عمل کرد.



وزیر دفاع با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: این روزها وجود شخصیت هایی مانند شهید حمدانی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و همگان از دلسوزی این شهید برای انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به یاد دارند. میدان شد و جان و ناموس خود را فدای انقلاب کرد.



امیر سرتیپ آستیانی همچنین با اشاره به خدمات بزرگ شهید حمدانی در دفاع مقدس، ارتش، بسیج و حفاظت از حرم و جبهه مقاومت، عمر خود را در راه خدا و جهاد در راه خدا و خدا سپری کرد. بر اعمال انسانهای پاکی که برای رضای او گام برمی دارند مبارک است.



وزیر دفاع همچنین درخشش این شهید را در میان خیل شهدای انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: درخشش شهدا مانند خورشید است و این درخشش را تحت هیچ شرایطی نمی توان کتمان کرد و شهید همدانی جاودانه خواهد ماند. تاریخ ایران اسلامی به عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی.



در این دیدار همسر شهید حمدانی با اشاره به ویژگی های شهید حمدانی در راه خدمت به نظام اسلامی، بی دریغی و تلاش خالصانه وی را از ویژگی های این شهید برشمرد و گفت: شهید حمدانی دلبسته نظام و نظام بود. ولایت و ملت عزیز ایران را دوست داشت و پس از سالها مجاهدت جان خود را در این راه فدا کرد.



سردار شهید حاج حسین حمدانی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و همچنین از فرماندهان محوری جبهه مقاومت بود که در 16 مهر 94 در حلب سوریه به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید