مردم در قیام اخیر خوش درخشیدند/ بیانات رهبری برای مردم دلگرم کننده و دشمن ناامیدکننده بود.


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901537

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بیانات رهبری برای مردم دلگرم کننده و برای دشمن ناامیدکننده است، گفت: به مردم می گوییم در این میدان و فتنه خوب درخشیده اید و راه درست را شناخته اید. از راه اشتباه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری صبح امروز در مراسم یاوران مهدی(عج) که در صحن مسجدالحرام جمکران برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: اتفاقات اخیر به منظور انحراف است. تهاجم توسط دشمن طراحی و سازماندهی شده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه انتظار باعث پیشرفت می شود گفت: همه شهدای اخیر عاشق امام زمان (عج) بودند و همیشه در دل به یاد او بودند.

وی افزود: همه شهدای اخیر به مردم خدمت کردند و باید از ایثار، ایثار و جوانمردی آنها یاد کرد.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: به مردم می گوییم که در این میدان و طغیان خوب درخشیده اید و راه حق را از باطل شناخته اید و آن را انتخاب کرده اید. ما با تو هستیم.

گفت: خطر سرخ ما امنیت انسان است. هر کس یا هر گروهی که بخواهد امنیت مردم را تهدید کند، حافظان نظم و امنیت در کنار مردم در برابر آن مردم خواهند ایستاد.

سردار اشتری تصریح کرد: همکارانم در این برهه حساس با رشادت در زمین حضور داشتند و پیش از آن 45 روز در ایام اربعین به زائران امام حسین (ع) خدمت کردند و افتخار خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را داشتیم. ) آنها بودند.

وی ادامه داد: شعار پاسداران این است که ما به عشق پیامبر در کنار مردم هستیم و اجازه نمی دهیم عده ای به جان و مال مردم تعرض کنند و البته با اقتدار، ابتکار و خودمان با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد. کنترل.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز کشور در آرامش و امنیت است، گفت: دشمن در صدد برهم زدن این امنیت و آرامش است.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته در دانشگاه امام حسن (ع) از سخنان حکیمانه، معتبر و پدرانه رهبر معظم انقلاب استفاده کردیم. این اظهارات آبی در شعله بود. این سخنان دلگرم کننده مردم و مایوس کننده دشمنان بود، خداوند این سایه و رهبری خوب را بر سرما حفظ کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید