بیست و دومین انقلاب اسلامی باخمن پیامی دلگرم کننده برای مردم ستمدیده در سراسر جهان است


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807717

نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه کوم با بیان اینکه معجزه انقلاب اسلامی همچنان در حال وقوع است، تاکید کرد: در واقع انقلاب اسلامی و بیست و دوم بخمن پیام دلگرمی و دلگرمی دارد. به امید مردم ستمدیده در سراسر جهان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عسگر مدت ها پیش در گفت و گو با اروم نیوز گفته بود: 22 باخمن نشان داد که اگر ملت دست به دست هم بدهند و دین و مکتب وارسته و الهی داشته باشند در کنار رهبری نیک و الهی می توانند به اراده شکست ناپذیری در دنیا دست یابند. آرمان ها و این اراده را به جهانیان نشان داده اند.

وی افزود: ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب نقطه عطفی بزرگ در تاریخ ملت شریف ایران است.

وی گفت: این روزها مردم قرن ها است که طومار سلسله های شاهنشاهی را به نام دین مقدس اسلام از امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی قطع کرده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با در دست داشتن پرچم اسلام در دستان خود و ابتکار امام خمینی (ره) و روحانیت و همه، خون و همبستگی را با دستان خالی نشان داده است. ان شاء الله که مردم در راه اراده الهی قدم بردارند و به معنویت، اخلاق، عدالت، صلح، رفاه و همه اهداف خود برسند.

ایشان مدتها پیش فرمودند: به فرموده مقام معظم رهبری باید به وظیفه خود در تبیین جهاد و خنثی کردن توطئه های دشمن عمل کنیم.

وی ادامه داد: اما انقلاب اسلامی به دشمنان این پیام را داد که دشمنان انقلاب هر چقدر هم که نیروهایشان خالی باشد و هر وقت ملتی بخواهند به سلاح نظامی خود تکیه کنند با عنایت خداوند متعال به هیچ وجه نیستند. بزرگ‌ترین سلاح‌های هسته‌ای در جهان. «آنها نمی‌توانند در برابر اراده الهی مقاومت کنند.

وی افزود: پیام انقلاب به دشمنان این بود که اگر ما پافشاری کنیم، بالاترین نیروهای قابل رویت دنیا هم نمی توانند در مقابل ما مقاومت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید