اجرای گروهی متشکل از 100 دانش آموز در بیست و دومین باخمن

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804810

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

فرحناز گدمینی گفت: روز 22 بهمن ماه علاوه بر حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی، معرفی یک گروه 100 نفره دانش آموزی در آن روز در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرحناز گائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده کمیته فرهنگی و تربیتی این استان به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: در این راستا 67 عنوان برنامه تدارک دیده شده است.
وی افزود: این برنامه ها در قالب دانش آموزان، اولیای دانش آموزان، معلمان و با محوریت ویژه تشکل های دانش آموزی تدوین شده است و این 67 برنامه مطابق با تقویم انقلاب اجرا می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولین عنوان برنامه اجرا شده صدای زنگ انقلاب همزمان با ورود مقام معظم رهبری به کشور در ساعت 9:33 روز 12 بهمن است که به طول می انجامد. در تمامی مدارس استان قرار دارد.
قائدمینی گفت: برنامه های دیگری به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است که در قالب تبلیغ و تبیین از جمله آذین بندی مدارس و کلاس های درس، برگزاری شعرهای مختلف، ورزشی، خاطره نویسی، عکاسی و … اجرا می شود. مسابقات.»… در این ده روز به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری یادواره شهدا و اجرای سرودهای عمومی اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: محور کار در برگزاری شعائر ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی تشکل های دانش آموزی است و تلاش شده تا ظرفیت والدین در این زمینه به حداکثر برسد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: بیان موفقیت های مجموعه آموزشی در 43 سال پس از انقلاب از دیگر برنامه های کمیته معلمان و دانش آموزان است.
قائدمینی گفت: غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن های خانگی، دعوت از راویان انقلاب و …. از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه فجر 1400 است.
وی تاکید کرد: مجموعه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه ای از دست نوشته ها و دست نوشته های دانش آموزان استان تهیه کرده است که مجموعه ای غنی برای آیندگان خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال برنامه های سوادآموزی در نظر گرفته شده است.
قائدمینی گفت: تجلیل از برترین های علم، آموزش، ورزش و… همچنین در دهه فجر برگزار شد.
وی افزود: همچنین نشست های تخصصی و کرسی های آزاد با تاکید بر مدارس استعدادهای درخشان برگزار می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روز 22 بهمن حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی و همچنین اجرای گروه 100 نفره سرود در این روز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید