مرگ دانش آموز نیشابوری در تصادف هولناک / سرویس مدرسه و تصادف رانندگی دانش آموز در 3 روز مختلف

مرگ دانش آموز نیشابوری در تصادف هولناک / سرویس مدرسه و تصادف رانندگی دانش آموز در 3 روز مختلف

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: پسر 4 ساله راننده خودروی حامل دانشجویان نیشابور که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرده بود، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد. تصادف.

مصطفی افشار نیک روز چهارشنبه افزود: این کودک به همراه راننده در خودرو بود که بر اثر شدت ضربات ناشی از تصادف شب گذشته علی رغم تلاش های صورت گرفته در بیمارستان جان باخت.

وی با بیان اینکه راننده آن خودرو به همراه 2 دانش آموز همچنان در بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: خوشبختانه حال این افراد خوب است و به درمان خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: حال ۲ نفر از دانش آموزان مساعد بوده و با وجود شکستگی از بیمارستان مرخص شده اند.
خودروی تصادف شده در سرویس مدرسه نبود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این خصوص گفت: خودروی پراید حادثه خیز سرویس مدرسه نبوده بلکه راننده یکی از اولیای دانش آموزان بوده که به منظور تسهیل در تردد دانش آموزان اقدام به انتقال دانش آموزان کرده است.

سید امیر شوشتری افزود: 2 دانش آموز دختر این حادثه صبح امروز با بهبود حال از بیمارستان ترخیص شدند.

و ادامه داد: دانش آموز دختر دیگری نیز از ناحیه کمر مجروح شد اما به گفته پزشکان نیازی به جراحی ندارد و سومین دانش آموز دختر نیز به دلیل شکستگی پا همچنان در بیمارستان حکیم نیشابور تحت درمان است.

ظهر دیروز یک دستگاه خودروی پراید حامل چند دانش آموز در کیلومتر 40 جاده نیشابور – سبزوار در محور میان جلگه و حوالی روستای شهرآباد به تیر چراغ برق برخورد کرد که 6 نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.

روز دوشنبه بر اثر تصادف تریلر سرویس مدرسه در بلوار پیامبر اعظم مشهد، 4 دانش آموز مجروح و یک دانش آموز بر اثر شدت حادثه جان باخت.

دیدگاهتان را بنویسید