حضور پرشور مردم بیرجند در بیست و دومین باخمن / اهتزاز پرچم ایران در سرزمین «علم و ادب»


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807824

حماسه انقلابی مردم بیرجند همزمان با 22 بهمن رقم خورد تا مردم همچنان در چهل و سومین سالگرد انقلاب اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانگذر زمان و تاریخ نشان از گذشت 40 سال از زمان است که مردم اراده و اراده خود را برای سرنگونی رژیم طاغوتی به کار گرفتند و خود را به آینده کشورشان تبدیل کردند، کشوری که تحت سخت ترین اعمال استعمارگران بود و هیچ نداشت. خواهد .

اراده ملی و عزم مردم از سال 57 باعث شد تا دست غارتگر دشمن از دامان ایران پاک و ایران کوتاه شود و ایرانیان با سابقه در ایران روی پای خود بایستند و تاریخ بساز

قبل از وقوع ولیعهد، دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم های مختلف برگزار می شد، اما چند سالی است که به دلیل گسترش ولیعهد در سراسر جهان، سیاستمداران جامعه دست به ابتکار جدیدی زده اند و مراسم بزرگداشت باخمن در حال برگزاری است. به شکلی جدید قرار دهید

راهپیمایی یکی از ابتکارات جدیدی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است و دوران تاج و تخت و فاصله های اجتماعی نتوانست از عزم راسخ مردم ایران برای جشن گرفتن روزهای باشکوه خود بکاهد.

راهپیمایی 7 بچمن برای دومین سال متوالی در استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند معروف به کشور علم و ادب با خودرو و موتور سیکلت برگزار می شود و مردم استان این دیار نیز به استقبال مردم رفتند. این روزها با اشتیاق فراوان

راهپیمایی بزرگ ساعت 10 صبح روز 11 بهمن در میدان قدس نشان داد که تاج شاید عاملی باشد که خانواده ها را از هنجارهای اجتماعی دور می کند، اما نمی تواند عاملی باشد که مردم را از آرمان هایی که بر اساس آن استوار است دور کند.

حرکت خودروهای مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهپیمایی خودرو و موتور سیکلت 22 بهمن یادآور خون پاک شهدایی است که در راه اعتلای اسلام جهان را به حیرت واداشتند.

بسیاری از جوانان نیز با دوچرخه در این مراسم شرکت کردند. حضور مردم با ماشین و موتورسیکلت در این مراسم بسیار گسترده بود به طوری که تمام خیابان مملو از ماشین و موتور سیکلت و دوچرخه و 2 بود و مردم این استان با حضور حماسی خود حماسه های دیگری را در طول تاریخ خلق کردند. انقلاب اسلامی.

مسیر راهپیمایی موتوری در تاریخ 5 بهمن 93 از میدان قدس بلوار پاسداران آغاز می شود و پس از پیاده روی در امتداد بلوار پاسداران، بلوار پیامبر اعظم تا میدان نماز (مسجد نماز جمعه) با سخنرانی آقای کنات فرماندار ادامه می یابد. خراسان جنوبی نماز شکست دشمن روز جمعه ختم می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید