حضور پرشور و گسترده مردم در 22 مارس باخمن نشان از قدرت انقلاب دارد.


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807791

معاون امور مجلس رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بخمن در بندرعباس:

حسینی گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی بیست و دوم بخمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشانه صلابت انقلاب و نظام مقدس است. جمهوری اسلامی ایران».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سید محمد حسینی بهمن 31 اسفند; در مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور گسترده مردم در بندرعباس برگزار شد، گفت: امروز مردم در 1500 شهر و بیش از 3000 روستا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. تاریخ.

وی گفت: تاریخ نشان داده است که آمریکا و جبهه استکبار هر کاری از دستشان برمی آمد برای جلوگیری از پیروزی انقلاب انجام دادند، اما اراده الهی برای پیروزی امام و مردم ایران بود، از این رو رزمنده ای مانند کاسترو متعجب شد. پیروزی انقلاب اسلامی بدون سلاح.»

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: امام خمینی (ره) روحیه جدیدی در مردم ایران ایجاد کرده و مردم اعتماد به نفس پیدا کرده اند.

حسینی افزود: مردم قبل از انقلاب هیچ نقشی در انتخاب سرنوشت خود نداشتند و پیروزی انقلاب به مردم قدرت واقعی و حق انتخاب سرنوشت داد.

حسینی افزود: امام بزرگوار راحیل دستور تشکیل جهاد سازندگی برای رفع محرومیت و سختی مردم را صادر کردند و امروز شاهد پیشرفت های زیادی در ارائه خدمات به مناطق مختلف کشور هستیم.

وی گفت: قبل از انقلاب کشور کاملا وابسته به صنعت، کشاورزی و ارتش بود اما امروز در عرصه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است.

حسینی افزود: اکنون در بخش نظامی هستیم و مجهز به توان موشکی و پهپادهای بازدارنده هستیم تا دشمن تهدیدی نداشته باشد و برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، ایران پایگاه نظامی آمریکا در عین‌العین را با موشک شلیک کرده است. اسد.”

وی گفت: موشک خیبر شکن که کابوسی برای اسرائیل است هفته گذشته رونمایی شد و این قدرت موشکی مایه خیر و برکت زحمات شهید تهرانی مقدم بنیانگذار صنعت موشکی ایران است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: درخواست امام بزرگوار و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت و حضور در جمع مسئولان است. دولت سیزدهم با انجام 15 سفر استانی به دنبال حضور واقعی در بین مردم است.

حسینی افزود: سفرهای رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم و مردمی شدن دولت است به طوری که همواره خدمت به مردم در مشکلاتی مانند سیل و زلزله را وظیفه خود می داند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: با ایجاد دولت سیزدهم انقلاب طی چند هفته بیش از 100 میلیون واکسن کراون تهیه شد و کشور به وضعیت بهتری برای مبارزه با بیماری و موج بیماری رسیده است. فوتشدگان. “

حسینی افزود: در حوزه اقتصادی نیز صنایع بزرگ در حال تلاش هستند و با راه اندازی 48 طرح بزرگ با سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری تحول بزرگی را در کشور ایجاد کرده و اشتغال زایی می کنند.

وی گفت: با وجود تحریم های سخت، اکنون صادرات نفت کشور بسیار بیشتر از سال گذشته است و پول نفت در حال بازگشت به کشور است.

نایب رئیس مجلس افزود: کشور در حوزه دیپلماسی به دنبال همکاری با همه دنیاست و سیاست تعادل با واقع بینی را دنبال می کند. ایران در این مدت کوتاه به عضویت معاهده شانگهای درآمده و با کشورهای همسایه برای ارتقای رونق اقتصادی و صادرات همکاری می کند.

وی افزود: دولت سیزدهم ضمن مذاکره با عزت و اقتدار برای رفع تحریم ها، به دنبال خنثی سازی تحریم ها نیز هست.

حسینی گفت: اکنون زمینه برای همکاری و تلاش همه نخبگان کشور فراهم شده تا با کمک مردم مشکلات را حل کنیم و کشور پیشرفت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید