۲۲ام باخمن و ۲۲ام مارس باخمن مظهر قدرت ملی است.


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807526

رهبر معظم انقلاب: ۲۲ باخمن و ۲۲ راهپیمایی باخمن مظهر قدرت ملی، مظهر اقتدار ملت ایران و مظهر حضور مردم و اراده و عزم ملی ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; «۲۲ بهمن» را نه تنها باید آخرین روز حکومت سیاسی و آغاز یک نظام جدید دانست، بلکه باید آن را فصلی مهم در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطفی دانست که بیگانگان را از سرنوشت ایران منقطع کرد. ملت. نو را به روی آزادی خواهان جهان بگشا.

اینک سال هاست که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بخمن نمایشی از اقتدار روزافزون ایران اسلامی است، نیروی بی نظیری که دشمنان هرگز تحمل آن را ندارند و بیش از چهار دهه است که به راهپیمایی های مختلف متوسل شده اند. مایه تاسف است که علاوه بر توانمندی های باورنکردنی ایران در دفاع و امنیت، حضور مردم ایران در 22 بخمن یکی از ابزارهای برجسته قدرت مردم جمهوری اسلامی است.

از این رو رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت راهپیمایی ۲۲ باخمن فرمودند: «راهپیمایی ۲۲ باخمن و راهپیمایی ۲۲ باخمن مظهر قدرت ملی است. این جلوه ای از اقتدار ملت ایران است. جلوه ای از حضور مردم و اراده ملی و عزم ملت ایران است که زن و مرد و پیر و جوان در هر شرایطی به خیابان ها بیایند و خود را در معرض دید تماشاگران جهان قرار دهند. کشور؛ “این خیلی عالی است.” 86/11/19


b38b3806 ee2e 4ab3 9c59 20f1a6106381 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید