شهدا همیشه در خط مقدم باخمن 22 مارس بوده اند


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807528

همسر شهید مدافع حرم با بیان اینکه شهدا مورد احترام همه اقشار هستند، گفت: شهدا همیشه در خط مقدم راهپیمایی 22 بهمن بوده اند و مردم در راهپیمایی انفرادی یا ماشینی 22 بهمن شرکت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم رضایی همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی در جشن پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: همه افراد از اقشار مختلف با گرایش ها و ذائقه های فکری مختلف نسبت به شهدا احترام دارند. به تصویر کشیدن زندگی شهدا باید به عنوان الگوی مشترک اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

همسر شهید مدافع حرم افزود: دشمن با توجه به مشکلاتی که مدیریت ضعیف کارکنان در جامعه ایجاد می کند به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب و ناامیدی مردم از انقلاب است. اگر نظام جمهوری اسلامی در جامعه پیاده شود همه مشکلات حل می شود

رضایی گفت: مشکل در انقلاب اسلامی نیست، بلکه در فاصله گرفتن از انقلاب اسلامی است، اما دشمنان با ابزار رسانه ای که در اختیار دارند این مشکل را مطرح می کنند. ملت ایران باهوش است. آنها نباید در این جریانات فریب دشمن را بخورند.» لبه حفاظت مقدس با دست خالی در مقابل دشمن ایستاد و مسئولان باید قدر ملت را بدانند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن چه انفرادی و چه خودرویی نه برای تایید وضعیت اقتصادی موجود بلکه برای اینکه مردم فقط به قصد علاقه به کشورشان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

همسر شهید مدافع حرم عرب ادامه داد: همسرم بر حضور در راهپیمایی 22 بچمن تاکید زیادی داشت و بر حضور خانواده در راهپیمایی تاکید کرد. حتی وقتی بچه های ما بچه بودند، راهپیمایی باخمن را از دست نداد.

وی گفت: پدرم از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است که بیش از هشت سال در اسارت رژیم بعث عراق بوده و بیشترین رنج را متحمل شده است. در راهپیمایی های دیگر شرکت کنید.

رضایی گفت: مادر و زن نقش بسیار مهمی در خانواده دارند و اسلام نگاه ویژه ای به نقش زن و مادر در خانواده دارد. تبیین اهمیت حضور در این راهپیمایی باید توسط بانوان خانواده و کودکان و نوجوانان به همراه والدین در راهپیمایی شرکت کنند زیرا الگوی عملی بهترین روش تربیت انقلابی و دینی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید