هشدار پلیس برای باخمن در 22 مارس


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807601

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس با حداکثر نظم و امنیت برای راهپیمایی 22 بخمن آماده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مهدی حاجیان، سخنگوی ناجا با تبریک جشن پیروزی انقلاب اسلامی بر فجر فجر و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی، گفت: در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) ره) پیروز شد اکنون با گذشت چهل و سه سال از این پیروزی شکوهمند، راه معمار کبیر انقلاب با منویات فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و حمایت رهبر معظم انقلاب ادامه دارد. ملت

وی با اشاره به شیوع موج ششم بیماری عروق کرونر از آخرین تصمیم ستاد عملیاتی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی «تاج» در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی 22 باخمن پرهیز کرد و یادآور شد: در قالب خودرو و موتورسیکلت ها و در شهرهای نارنجی، زرد و آبی بر اساس تصمیمات استانی موکب های عمومی باید با رعایت اصول بهداشتی برگزار شود.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این راستا فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همانطور که گزارش شده است با استفاده از تمامی اختیارات و همکاری سایر نهادهای امنیتی برای تامین نظم و امنیت به وظایف ذاتی خود عمل می کند.

سردار حاجیان با تاکید بر اراده، عزم و برنامه ریزی نیروی انتظامی برای تامین حداکثری نظم و امنیت در راهپیمایی 22 بچمن، گفت: از 21 بهمن ماه تا پایان راهپیمایی، نیروهای پلیس سراسر کشور در آمادگی کامل و فعال در راستای تامین امنیت خواهند بود. نظم و امنیت موکب از جمعه 22 بهمن.

سخنگوی پلیس راهور با اشاره به طرح ویژه کریدور پلیس برای تسهیل در تردد گفت: اقدامات لازم برای مدیریت و روان سازی ترافیک توسط عوامل کریدور و یگان های گشت انجام شده است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید