زنان در ایران همیشه بعد از مردان تأثیرگذار بوده اند


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918722

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر جایگاه بسیار ویژه زنان گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران همواره پس از مردان تأثیرگذار بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش اشتغالزایی بانوان سراسر کشور که با حضور انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، افزود: زنجیره اشتغال زایی خواهد شد. با آموزش مناسب در مراکز آموزش فنی و حرفه ای تکمیل شود.»

وی با تاکید بر اینکه بانوان در تربیت افراد نقش موثری دارند، گفت: یکی از ابعاد آموزش، حرفه آموزی و هنرآموزی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: باید خلاقیت، هنرآموزی و کارورزی را برای بانوان در هنرستان ها و دانشگاه ها فراهم کنیم و موظفیم حلقه اتصالی برای اشتغال باشیم.

مرتضوی ادامه داد: درخشش بانوان در عرصه دانش بی نظیر و کم نظیر است.

وی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه مشاغل خانگی انجام شده است و زنان ایرانی باید الگوی ارزشمندی برای زنان در سراسر جهان باشند.

وزیر تعاون تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از محورهای تهاجم فرهنگی تبدیل نقاط قوت ملت به نقاط ضعف است. مثلاً بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از نظر کمی و کیفی یکی از آزادترین انتخابات را داشت اما متأسفانه دشمنان ایران حتی می خواستند مشارکت 70 درصدی مردم را ضعیف جلوه دهند.

وی با تاکید بر جایگاه بسیار ویژه زن گفت: زندگی زن سرشار از عزت و حکمت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: زنان در جمهوری اسلامی ایران همواره پس از مردان تأثیرگذار بوده اند.

مرتضوی با مقایسه وضعیت زنان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افزایش نرخ باسوادی، تعداد مکان های دانشگاهی در رشته های دانشجویی و آموزشی، مدیریت اقتصادی و حضور زنان در مناصب رهبری نشان دهنده قابل توجه بودن است. پیشرفت زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید