دومین کنگره ملی زنان تأثیرگذار برگزار خواهد شد

وی افزود: تقویت جریان انقلابی زنان، ارائه زنان نخبه بدون سوگیری های مختلف، توسعه فرآیند شناسایی زنان، زمینه سازی برای ارتباط نخبگان و فعالان برای پوشش خلأهای موجود در جامعه زنان و گفتمان سازی مناسب در حوزه زنان و خانواده از اهداف این کنگره است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وی گفت: امسال این کنگره مصادف با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است و همچنین شاهد حوادث غزه و شهادت زنان و کودکان در غزه هستیم به همین دلیل بحث مقاومت یکی از موضوعات محوری است. این سال

هزالی ادامه داد: این کنگره در ادامه کنگره ملی زنان که سال گذشته برگزار شد و منجر به شناسایی 14 هزار زن تاثیرگذار شد، برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره در هشت کارگروه، کارگروه علمی و پژوهشی، کارگروه مدیریت، کارگروه گفتمان آفرینی، کارگروه اقتصادی و کارآفرینی، کارگروه اجتماعی و فرهنگی، کارگروه هنری و کارگروه ورزش و سلامت فعال شده است. .

هزالی تاکید کرد: در کنگره ملی زنان تأثیرگذار، هدف این است که طبقاتی که کمتر دیده شده اند، محیط هایی که زنان در آن تأثیر کم و زیاد دارند، نگاه می شود.

هزالی تصریح کرد: در این کارگروه ها قصد داریم با ارائه بانوان مسلمان از عظمت بانوان مسلمان در عرصه های مختلف تقدیر کنیم تا الگوهایی برای اعتلای خانواده و کیفیت جامعه ایجاد کنیم.

هزالی با اشاره به اینکه در این کنگره رهبری و مدیریت خلاق زنان در کنار نقش آنها در خانواده مورد توجه قرار می گیرد، گفت: داوری این کنگره به صورت جمعی برگزار می شود.