دومین اجلاس طلاب و روحانیون کنگره شهدای استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ حجت الاسلام ماشالا عبدی، رئیس سپاه روح الله استان مرکزی در نشست هماهنگی دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون کنگره شهدای استان مرکزی با حضور مقام معظم رهبری گفت: و با حضور روحانیت همواره تأثیرگذار و تأثیرگذار بوده است و در واقع روحانیت پرچمدار دفاع از ارزش های اسلامی بوده اند.

وی افزود: حضور روحانیت در جنگ تحمیلی موجب شناسایی حراست مقدس ملت ایران شده است و روحانیت با حضور در عرصه های جنگ، دفاع، تبلیغ و بسط و توسعه منشأ خیرات و برکات فراوانی است. .

حجت الاسلام عبدی با تأکید بر اینکه روحانیت از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حضور پیشگامانه و مؤثر خود را حفظ کرده اند، گفت: طلاب در عرصه های مختلف دینی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و سازندگی حضور مؤثری داشته اند که این امر به عنوان او در بیماری عروق کرونر قلب مؤثر بود که توانست منشأ خیرات فراوان باشد و بسیاری از تهدیدها را از جامعه اسلامی دور کند.

وی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه را یک ضرورت مهم خواند و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند الگوهای واقعی جامعه و نسل جوان را معرفی کند و این در روزی باید رشد و تقویت کند و در گام دوم انقلاب این یکی از نیازهای مهم است.

رئیس اداره کل سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در اقصی نقاط کشور از تمامی عرصه ها استفاده شود.

وی افزود: تبیین نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید در فعالیت های تبلیغی و ترویجی مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی در طول هفت سال گذشته این رسالت مهم را به خوبی انجام داده است. این یک ماموریت مهم است.

حجت الاسلام عبدی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس کنگره شهدای استان مرکزی مانند نقشه راه و منشور است و همه باید کمک کنیم تا این بیانات عملیاتی شود و برنامه ها در آن برنامه ریزی و تدوین شود. برای اجرای اظهارات شما

وی تاکید کرد: هزینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سرمایه گذاری برای پیشرفت و تعالی و ایران اسلامی است و از این رو گفتمان سازی در این زمینه یک ضرورت مهم امروز است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری دومین همایش دانشجویی گفت: در دستور کار قرار دارد و این برنامه در قالب کنگره شهدای استان مرکزی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: نشست های تخصصی دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون در محل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با حضور دستگاه ها و حوزه های علمیه مختلف برگزار می شود و امیدواریم این برنامه گام بلندی در راستای ترویج فرهنگ باشد. ایثار و شهادت.نقش.روحانی باش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید