دومین نشست طلاب و روحانیون استان مرکزی با محوریت اجرای جهاد تبیین در دستور کار قرار گرفت.


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809284

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: کارگروه همایش دانش آموزی استان مرکزی انگیزه و اراده خوب و ستودنی را نشان می دهد و توسعه محتوا در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان مرکزی امشب در دومین گام کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: حضرت زینب(س) درایت، موضع گیری و بصیرت در عرصه جهاد، حماسه عاشورا را تبیین کردند و در فضای غبارآلود دشمنان، حقایق را همچون نوری درخشان بیان کردند.

وی افزود: حضرت زینب (سلام الله علیها) و جهاد طبین نه تنها توطئه های دشمنان را خنثی کردند و پیام نهضت حسینی را در تاریخ ماندگار کردند، بلکه ارزش های اسلامی را زنده نگه داشتند و امروز بهترین فرصت برای الگوبرداری از آن است. بانوی بزرگوار برای تحقق جهاد توضیحی در امواج توطئه های دشمن در جنگ نرم است.

سرهنگ کریمی گفت: جلوگیری از تحریف و فراموشی حراست مقدس، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای تبیین های جهادی در ادوار انقلاب اسلامی مهمترین خواسته است. سوالات هستند.

وی ادامه داد: در گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی، علاوه بر فعالیت کارگروه ها و کمیته های تخصصی، برنامه های فرهنگی و دومین اجلاسیه اقشار مختلف از جمله برگزار می شود. برنامه ها در ادامه 19 جلسه تخصصی از گام اول کنگره.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان مارکاسی افزود: به امید حذف آنها.«برنامه های بیماری.

وی گفت: با توجه به نقش مهم روحانیت در انقلاب اسلامی و حراست مقدس، دومین نشست طلاب و روحانیون در دستور کار قرار گرفت و بیش از 30 عنوان راهبردی در این راستا تدوین و برنامه ریزی شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه انگیزه و اراده خوب و ستودنی در کارگروه همایش دانش آموزی استان مرکزی به چشم می خورد، گفت: اگرچه مراسم اصلی اجلاسیه دوم محدود بود، اما کار جهاد برای تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شد. و تولید محتوا در حال انجام است.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون گفت: ساخت مستندی از 110 روحانی استان، نامگذاری حجره های حوزه های علمیه استان به نام شهدای استان، تجلیل و سرکشی از خانواده های شهدا ایجاد کتاب و محتوای چند رسانه ای با تاکید بر طلاب، دیدار با مراجع تقلید، جمع آوری خاطرات و خاطرات شهدا و رزمندگان دانش آموز و خدمت به مردم به یاد و نیات شهدای دانش آموز از جمله اقدامات در حال انجام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان مرکزی گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید