دومین اجلاسیه شهدای دانش آموز استان مرکزی با 35 عنوان راهبردی در دستور کار قرار گرفت.


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820303

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: برای تبیین نقش مهم و مهم روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دومین اجلاس روحانیون شهید استان در دستور کار گام دوم این کنگره و با نشست های تخصصی و شرکت رستا به عنوان یک استراتژی تعریف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان مرکزی امشب در دومین گام از نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید در استان مرکزی با تسلیت گفت: برای شهادت شهید اصلانی: حرم مطهر امام رضا (ع) و شهادت یک روحانی جانباز حفاظت و جهاد و مجروح شدن دو تن دیگر از علما به منظور ایجاد وحدت بین مسلمانان و تفرقه انجام شد. بدنام است

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، آرزوی تفرقه بین مسلمانان را به گور خواهند برد و به فضل الهی و هوشیاری و بصیرت مردم، در جنگ تلفیقی که اختلافات قومیتی و قبیله‌ای به وجود می‌آید، با شکست جدی مواجه خواهند شد. یک بعد.”

کریمی تاکید کرد: شهادت حجت الاسلام اصلانی که برادر شهید والامکام بود بار دیگر مظلومیت روحانیت و حضور گمنام این بستگان را در عرصه های مختلف پاسداری از حریم اسلام، ولایت و انقلاب به نمایش گذاشت. در 43 سال گذشته همواره نقش مهم و مهمی داشته است که باید به خوبی توضیح داده شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاس طلاب و روحانیون در سال جاری، گفت: برای تبیین نقش مهم و مهم روحانیت در انقلاب اسلامی و حراست مقدس، دومین اجلاس روحانیون استانی در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر شناسایی شده است. بیش از 35 عنوان تخصصی در این زمینه به عنوان یک استراتژی.

مدیرکل حفظ آثار و تبلیغ دفاع مقدس استان مرکزی، ولایتمداری، مردمی بودن، انقلابی گری و جهادگرایی را از شاخصه های روحانیت در 43 سال گذشته خواند و افزود: باید به خوبی تبیین شود و روحانیت تا بزرگترین دستاوردها را خلق کند و در بسیاری از موارد مانند ولیعهد با حضور موثر، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیج طلاب و روحانیون اداره کل حفظ آثار باستانی استان با مشارکت و هم افزایی که بین دستگاه های متولی حوزه روحانیت ایجاد کرده اند، شاهد اقدامات و برنامه های خوبی هستیم که قابل تقدیر و تشکر است. همکاری باید ادامه یابد.» و حمایت از سایر دستگاه ها نیز جدی تر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید