فرهنگ حراست حلال مشکلات کشور/ نشست شهدای تعاون در دستور کار ستاد کنگره شهدای استان مرکزی قرار گرفت.


ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810310

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: دفاع مقدس به عنوان حلال مشکلات کشور پایدار و مستحکم و سرشار از حماسه های بزرگ ملت ایران است و امروز باید این حماسه ها به خوبی برای نسل جوان بیان و تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان مرکزی امشب در نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: مملو از شهدا. حماسه‌های بزرگ ملت ایران و امروز باید این حماسه‌ها را به خوبی برای نسل جوان بیان و تبیین کرد.

وی افزود: همانطور که دفاع مقدس نماد وحدت و یکپارچگی ملت بود، امروز فعالیت در عرصه دفاع مقدس باید نماد وحدت و همبستگی باشد که خوشبختانه در استان مارکیز با کنگره شهدا و همه … دور وحدت که فرهنگ دفاع مقدس را نشان داد و فعالیت های دفاع مقدس باعث تقویت فرهنگ مقاومت و تاب آوری در جامعه می شود.

سرهنگ کریمی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از فرهنگ پاسداشت مقدس یکی از مهمترین رسالت هاست که مقام معظم رهبری در طول سالیان متمادی همواره بر اهمیت این موضوع تاکید داشته اند.

وی ادامه داد: جهاد بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و از این رو فرمان مقام معظم رهبری بسیار مهم است که باید از همه نیروها و توانایی ها استفاده شود. در این رابطه. “

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: نسل با زبان هنر.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری 19 نشست تخصصی در کنگره شهدای استان مرکزی فرصت مناسبی برای تبیین نقش اقشار در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و امروز با توجه به نقش مهم همکاری در دفاع مقدس فراهم کرد. ، نوبت به اجلاسیه شهدای تعاون رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید