نقطه قوت کار کنگره شهدای استان مرکزی تداوم فعالیت هاست/ لزوم استفاده از تفکر جهادی برای حل مشکلات در گام دوم انقلاب

ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792651

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نقطه قوت کنگره شهدای استان مرکزی تداوم فعالیت هاست که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و کنگره شهدای استان مرکزی نمونه ای از اقدام جهادی و انقلابی در عرصه میدانی است. از ایثار و شهادت.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در جلسه گام دوم ستاد کنگره ملی با موضوع نقش امام خمینی (ره) در حراست مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در دومین همایش گفت: علما و روحانیون: ام امام خمینی (ره) با شکل گیری انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت، فصل جدیدی در تاریخ بشریت گشوده شد و انقلاب اسلامی در امتداد عصر عاشورا است. .

وی افزود: جهاد، ایثار و شهادت از شاخصه های حاکمیت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون وجود همین خصلت مهم در انقلاب اسلامی است که باید رعایت شود. هر روز تقویت و گسترش می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه استان مرکزی معیاری برای کنگره امام خمینی (ره) و 6200 شهید عرصه دفاع مقدس در کشور است، گفت: قرار است ستودنی باشد.

وی افزود: نقطه قوت کنگره شهدای استان مرکزی تداوم فعالیت هاست که از نکات برجسته مقام معظم رهبری نیز می باشد و کنگره شهدای استان مرکزی نمونه ای از اقدام جهادی و انقلابی در عرصه ایثار و فداکاری است. شهادت. .

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: کنگره شهدای استان مرکزی با راه اندازی نهضت خدمات رسانی و تولید محتوا می توانیم به صورت عملی به نمایش گذاشته و به معنای واقعی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه احیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی، قرآن، مکتب اسلام ناب محمدی، اهل بیت، ولایت و مردم است، گفت: امروز باید دفاع از دین، اسلام و انقلاب اسلامی تبدیل شود. فرهنگ به دلیل عملیات. «به سئوال بردن ارزش ها و توطئه علیه فرهنگ های ارزشی.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در گام دوم انقلاب استفاده از همت و تفکر جهادی برای حل مشکلات یک ضرورت و اولویت است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در همه نقاط کشور حاکم باشد. کشور و عزم ملی.”

وی خواستار برگزاری دومین اجلاس اجلاسیه شهدا و روحانیون کنگره شهدای استان مرکزی برای پذیرش دستور مقام معظم رهبری برای ادامه راه ارزشمند کنگره شد و گفت: بده.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: همانطور که کنگره شهدای استان مرکزی در عرصه تولید محتوا و چاپ کتب فاخر درخشید و اقداماتی ماندگار انجام داد، در دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون، تولید محتوا در حوزه نقش طلاب و علما و روحانیون به تولید محتوا پرداخت. روحانیت در حراست مقدس و انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید