لزوم استفاده از همه فرصت های خوزستان برای برگزاری کنگره شهدای استان


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823251

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور گفت: کنگره شهدای خوزستان با همکاری نیروهای مسلح و مسئولان استانی برگزار می شود. این کنگره یک کار بزرگ فرهنگی است و باید از همه فرصت های استان برای برگزاری آن استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب; سردار سرتیپ پاسدار احمد هادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای جنوب غرب روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدای خوزستان در استانداری اظهار داشت: در این حادثه افراد زیادی در خوزستان حضور داشتند و کشته شدند. جنگ ضروری است که.

وی افزود: خوزستان پایگاه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید همیشه نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

فرمانده قرارگاه کربلای جنوب غرب کشور گفت: ادارات و سازمان های خوزستان مانند سال 79 که برای برگزاری این کنگره تلاش کردند باید برای برگزاری آن تلاش و کوشش کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان نیز در این دیدار گفت: کنگره شهدای خوزستان با همکاری نیروهای مسلح و مسئولان استانی برگزار می شود. این کنگره یک کار بزرگ فرهنگی است و باید از همه فرصت های استان برای برگزاری آن استفاده کرد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور ادامه داد: برای این کنگره برنامه ریزی های زیادی انجام شده و 24 کمیته باید اقدامات اجرایی برای برگزاری آن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این کنگره سوم خرداد سال آینده برگزار می شود، گفت: امیدواریم با حضور پرشور مردم بتوانیم کنگره ای را در خوزستان برگزار کنیم و نام شهدا را حتی در سطح بین المللی زنده نگه داریم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید