در برگزاری و برگزاری کنگره شهدای عشایر کم کاری می توانیم برای شهدا انجام دهیم


ساعت: 20:08
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823252

دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره 10000 شهید عشایری:

یاسر بیاتی با اشاره به اینکه کنگره 18 هزار شهید عشایر در سه شب برگزار می شود و شامل شب شعر، برنامه شهدای مدافع حرم و اجلاسیه است، گفت: برای شهدا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اخبار جهانبین; یاسر بیاتی دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره 10 هزار شهید عشایر صبح امروز در جلسه هماهنگی این کمیسیون گفت: برای ایجاد فضای پیش از کنگره و انتشار اخبار و اطلاعات برنامه های این رویداد بزرگ باید داشته باشند. همکاری لازم

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند با انتشار پوستر شهدا، زندگی نامه شهدای شاخص و ایجاد محتوا در این حوزه فضای لازم را داشته باشند.

بیاتی از تهیه اپلیکیشن اطلاع رسانی برای مهمانان خبر داد و گفت: این اپلیکیشن اطلاعات کلی کنگره را در اختیار مهمانان کنگره قرار می دهد.

دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره 10 هزار شهید عشایری کشور یادآور شد: این کنگره در سه شب برگزار می شود و شامل شب شعر، برنامه شهدای مدافع حرم و نشست است.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری و برگزاری کنگره کار چندانی برای شهدا نمی توانیم انجام دهیم، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید گزارشگر خود را برای پوشش اخبار کنگره معرفی کنند و پس از برگزاری کنگره از خبرگزاری ها و عکاسان مطرح تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید