کنگره ملی شهدا در زنجان باید به احترام شهدا برگزار شود / نیاز به هماهنگی دستگاه ها با یکدیگر برای حل مشکلات مردم

زمان: 14:17
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776754

استاندار زنجان با بیان اینکه ما از نظر دارایی های ثابت به شهدا نگاه می کنیم ، گفت: انقلاب اسلامی دارایی های متغیری دارد که می توان آنها را از دست داد ، اما دارایی های ثابت باید گردگیری شود و وظیفه ما این است که این دارایی ها را قوی تر حفظ کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان ، تلاش های استاندار سابق زنجان را ارزیابی کرد و با بیان اینکه برخی شاخص ها در استان مثبت شده است ، گفت: تحویل باید در خدمت مردم بیشتر باشد.

وی گفت: “ما امیدواریم که این اتفاق نیفتد و ما در این زمینه دقت خواهیم کرد و این جلسه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برای ملاقات حضوری با مدیران برگزار شد.”

افشارچی با بیان اینکه تقارن مسئولیت من با برگزاری کنگره ملی 3 هزار و 535 شهید استان زنجان مطلوب بود ، افزود: تلاش زیادی برای برگزاری این کنگره انجام شده است که ضمن داشتن سلیقه ویژه برای کنگره قدردانی می شود. . “

وی با اشاره به نصب تصاویر شهدا در سطح شهر که معنویت خاصی می بخشد ، ادامه می دهد: هم تصاویر شهدا و هم لوگوی کنگره با سلیقه انتخاب شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه من با گفتگوهای مناسب فردی نیستم و نخواهم بود ، اما شهادت و شهادت موضوعات متفاوتی است ، گفت: ترویج فرهنگ شهادت به معنای ترویج اخلاص ، ایثار و معنویت و بسیاری ارزشهای دیگر است. شهادت صداقت و معنویت نیز در سالهای اخیر در جامعه کاهش یافته است و ما باید بتوانیم این ارزشها را تقویت کنیم.

“ما از نظر دارایی های ثابت به شهدا نگاه می کنیم. انقلاب اسلامی دارایی های متغیری دارد که می تواند از دست بدهد ، اما دارایی های ثابت باید حذف شود و وظیفه ماست که این دارایی ها را قوی تر نگه داریم.”

افشارچی با بیان اینکه یکی از راه های حفظ شهدا به عنوان سرمایه اصلی انقلاب ، برگزاری کنگره شهدا بود ، خاطرنشان کرد: این کنگره نباید تنها یکبار برگزار شود ، بلکه باید تکرار شود ، زیرا شهدا و خانواده های آنها معنویت خاصی برای جامعه.

استاندار زنجان افزود: هر نهادی مسئول برگزاری کنگره است و همه ارگانها موظفند در هر چیزی که در وظایف خود تعیین شده و آنچه می توانند انجام دهند کمک کنند تا کنگره که به احتمال زیاد با حضور رئیس جمهور ، در میان شهداست. “بودن.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان گفت: اگرچه این سفر هنوز نهایی نشده است ، اما مقامات معاون اجرایی رئیس جمهور برای مذاکرات اولیه به زنجان می آیند.

افشارچی با اشاره به ملاقات با معاونان خود در راستای سفر رئیس جمهور به زنجان ، گفت: این جلسات به طور مستمر برگزار می شود ، بنابراین در سفر وی هر آنچه لازم است درخواست می شود و ما می توانیم از سفر رئیس جمهور حداکثر استفاده را ببریم در حالی که مدیران علاوه بر این ، اگر آنها تصور می کنند که ممکن است یک لحظه یا اولویت ویژه در این سفر ذکر شود ، باید آن را با هماهنگی معاونان فرماندار مربوطه مورد بحث قرار دهند.

استاندار زنجان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و ضمن تبریک برای دومین بار در کشور به مقام عالی فرماندهی انتظامی استان زنجان در سال 1378 ، گفت: امیدواریم پلیس در حفظ نظم و امنیت انسانی موفق تر باشد. “

یک کارمند ارشد دولتی در استان زنجان با بیان اینکه هر دستگاه دولتی وظیفه خاصی در ارائه خدمات به مردم دارد ، گفت: یکی از رویکردهای من بهبود روند کار نمایندگی هایی است که از فناوری برای به حداقل رساندن مشکلات مردم استفاده می کنند.

وی گفت: “برخی از دستگاه ها به دلیل خدماتی که به مردم ارائه می دهند دارای مشتری عمومی هستند.” ما در دراز مدت موفق خواهیم شد.

افشارچی افزود: ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا با اقداماتی که نیاز به اعتبار ندارد ، از درد افراد بکاهیم و بدانیم که مشتری دستگاه راضی ترک می کند.

وی گفت: “ما همه خدمتگزار افراد در هر درجه و درجه ای هستیم و هدف ما این است که گره مردم را باز کنیم.” بین 2 دستگاه وجود دارد ، ما فقط باید افراد را ببینیم و عملکردهای لحظه ای مدیران باید به گونه ای باشد که بتوانیم مشکلات مردم را در اسرع وقت حل کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه مدیران ادارات از مسئولان نظام هستند و در حالی که در سمت خود هستند دارای قدرت هستند ، گفت: هیچکس حق توهین و نافرمانی از مدیران را ندارد و مدیران باید با قدرت به کار خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از پست های فعلی باید تغییر کند ، در غیر این صورت من قصد تغییر مدیران حوزه های فنی را ندارم ، مگر اینکه احساس کنم آنها در کنار من نیستند.

افشارچی گفت: ما بر اعزام یک فرد کم کار در هیچ پست فنی اصرار نداریم ، زیرا او یکی از ما است ، در حالی که هرگونه انتقال مدیران بر اساس احترام خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی (17 اکتبر تا 23 نوامبر) گفت: امیدواریم گره های کرونری باز شود و بتوانیم ورزش کنیم ، زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند این ورزش معروف است. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید