مناطق محروم و دورافتاده زنجان را باید در نظر داشت/ بسیاری از مشکلات استان زنجان به دلیل عدم هماهنگی دستگاه هاست.

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782039

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات استان زنجان ناشی از عدم هماهنگی است، گفت: امروز کشور تحت فشار است و رویکرد تغییر دولت، تامین استقلال کشور از تلاش های داخلی است، بنابراین باید از نیروها استفاده کرد. نگهداری. آنها به استقلال و عدالت اعتقاد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان گفت: همه مسئولیت ها روزی به پایان می رسد و برای فرد مسئولیت پذیر روز تسلیم نوعی قیامت صغری است یعنی در معرض دید مردم قرار می گیرد. و وجدانش.بالاخره باید جوابگوی خدا باشیم.

وی با بیان اینکه کارمندان از روز اول باید به فکر روز آخر باشند و مسئولیت را جابجا کنند، خاطرنشان کرد: گوش فرا دادن به مطالبات مردم و تلاش برای حل مشکلات به گونه ای که از عدالت خارج نشود از برکات است.

افشارچی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نتوانست خلأهای موجود را با پول پر کند، افزود: حدود 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حتی اگر مدیریت ها اشتباه می کردند، خلاءها با پول پر می شد، اما امروز اینگونه نیست. «مدیران باید از همت خود در مدیریت استفاده کنند.

وی افزود: بنابراین مدیران باید در بین مردم و در کنار مردم باشند و مشکلات مردم را تا حد امکان حل کنند.

استاندار زنجان خطاب به سرپرست استان زنجان گفت: شهر زنجان فقط شهر زنجان نیست بنابراین باید به روستاها و مناطق فقیرنشین توجه شود و نسبت به همه مردم در نقاط دور و نزدیک احساس مسئولیت کرد. شهر.

وی گفت: مردم مناطق مرفه به مدیران دسترسی دارند. مناطق محروم و دورافتاده نیاز به توجه بیشتری دارند».

افشارچی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی روستاهای استان زنجان خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت شهرها و روستاهای استان در مناطق مختلف در این بانک گنجانده می شود و با توجه به آخرین وضعیت تمامی فرمانداران در مورد چگونگی انجام آن بحث و تبادل نظر خواهند شد. تحویل داده شود و وضعیت نهایی چگونه باشد. مشخص شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید با هر نوع فسادی مقابله کند، خاطرنشان کرد: اگر کاری باید انجام شود باید برای همه انجام شود و بالعکس اگر کاری انجام نشود باید انجام شود تا فردی انجام شود. می تواند رضایت عمومی را دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه ماهانه 50 هزار میلیارد تن حقوق به کارکنان دولت پرداخت می شود، افزود: به هر حال کشور تحت فشار است و در حالی که یک نگاه به حل مشکلات نگاه به بیرون است، اما رویکرد با تغییر دولت این بود. ، که کشور مکانی را برای تلاش های داخلی فراهم کرد.

افشارچی تصریح کرد: باید از نیروهایی استفاده کرد که معتقد به حفظ استقلال و برقراری عدالت باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاهی است، گفت: گاهی با نشست مشترک دو دستگاه مشکلات به راحتی حل می شود، بنابراین هماهنگی بین دستگاهی یکی از مهمترین وظایف استاندار است. .

وی با بیان اینکه در رفع مشکلات بین دستگاه ها باید منافع مردم در نظر گرفته شود، افزود: مشکلات شهرسازی به ویژه در شهر زنجان بسیار مهم است و باید بیش از حد معمول رفع شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در روزهای خاصی هستیم که اتفاقات مهمی در گذشته رخ داده است، گفت: من به هیچ وجه قبول نمی کنم که نارضایتی مردم از طرف یک مدیر وجود داشته باشد، بنابراین همه شما مسئول حل مشکلات هستید. مشکلات مردم چالش ها و مسائل. “

در مراسم امروز که ششمین جلسه شورای اداری شهر زنجان با ارزیابی زحمات 4 ساله رضا عسگری در سمت استاندار زنجان بود، طی حکمی از سوی استانداری زنجان، پرویز هالگی به سرپرستی استانداری زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید