با احترام به خانواده شهدا و جانبازان در دستگاه ها نگاه کنید


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840026

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

سعید کهنسال گفت: نگاه آبرومندانه به خانواده شهدا و جانبازان باید رنگ آمیزی شود تا رضایت، امید و نشاط ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سعید کهنسال امشب در نشست هم اندیشی دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر استان که در موسسه فرهنگی ورزشی ایثار شهرستان ساری برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و ایثارگران امین بنیاد باید مشکلات را حل کنند، گفت: مشکل خانواده ها شهدا و جانبازان ممتاز محسوب می شوند: شما عزیزان، خوش فکر و خوش فکر از جامعه ایثارگران هستید، پس با نگاه مطالبه گرانه و احساس مسئولیت و با استفاده از تمام ظرفیت و کمک وارد میدان شوید. بنیاد حل مشکلات ایثارگران

استفاده از ظرفیت تشکل های ایثارگران و ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره گیری از توانمندی این عزیزان در توانمندسازی و غنی سازی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، تبیین جایگاه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، راهنمایی و وی یکی از اهداف برگزاری این جلسه را صدور مجوز دانست و گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی بین جامعه محترم ایثارگر و سازمان ها و ایثارگران هستند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد اذعان داشت: خدمت خیر زمانی حاصل می شود که با کار انقلابی و جهادی در همه عرصه ها همراه باشد و این امر در سایه ایثار اجتماعی بیشتر محقق می شود. بحث تکریم و تجلیل، برای ما که در بنیاد کار می کنیم، ارزش و مولد سرمایه اجتماعی محسوب می شود.

کوهنسال گفت: اگر امروز نتوانیم ارزش های ایثار و شهادت را در یک جامعه خوب اعمال کنیم و به نماز نیمه شب مادران شهدا و جانبازان ویلچری توجه نکنیم، عاقبت به خیر نمی شویم. “

این مقام مسئول افزود: هرکس برای حفظ ارزش های نظام، انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آبرو و حیثیت خود را به خطر بیندازد، اجر شهید دارد و امروز باید وارث این ثروتمند باشیم. مرد. فرهنگ در جامعه وجود دارد و ما باید به این ارزش ها احترام بگذاریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه شهدا و ایثارگران در شرایط سخت و سخت برای ما امنیت ایجاد می کنند، گفت: همه شهدا به عهد خود وفادار بودند، پس باید راه خود را ادامه دهیم زیرا او بود. شهدایی که شما را به راه راست هدایت کردند.

در بخشی دیگر از سخنان خود با موضوع قوانین مغفول مانده و معلق در ادارات از جمله یک درصد از بودجه فرهنگی نهادها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جذب فرزندان شاهد و ایثار، تغییر وضعیت. کودکان ایثارگر، ساماندهی گلزار شهدا، استفاده از اماکن ورزشی و گردشگری و… وی افزود: تاکنون 12 تفاهم نامه با دستگاه ها منعقد کرده ایم و نکته ما استفاده از فرصت های موجود در استان در قالب برنامه های عملیاتی برای رفع بار مشکلات ایثارگران است.

کوهنسال بیان کرد: باید نگاه های شایسته در دستگاه ها رنگ آمیزی شود تا باعث ایجاد رضایت، امید و نشاط در بین خانواده های بزرگ شهدا، جانبازان و آزادگان شود.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران از برگزاری رزمایش بزرگ دیدار با ایثارگران استان خبر داد و گفت: طرح تجلیل از ایثارگران با محوریت بنیاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود و در این راستا حضور خواهد داشت. دستگاه های اجرایی رنگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید