تبریک مقام معظم رهبری به خانواده های معظم شهدا و جانبازان


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814965

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی درودهای مقام معظم رهبری را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به نمایندگی از مقام معظم رهبری درود و سلام خود را به خانواده های جانبازان، جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

سرلشکر سافو دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در کنگره بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید سرافراز منطقه 17 تهران گفت: برگزاری چنین مراسمی نوعی جهاد تبیینی و پیروی از دستورات رهبر و در حفظ روحیه ملت ما موثر است.

سلیمانی رئیس پژوهشکده علوم و دفاع مقدس شهید گفت: تهران قلب تپنده جهان اسلام است و دل های مسلمانان به تهران و شما خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان الگو معطوف است. از فداکاری ایران الگوی کشورهای منطقه از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان است و با شهدا و مقام معظم رهبری عهد و پیمان بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه دو میلیون داوطلب بسیجی به دستور امام خمینی(ره) به جبهه رفته اند، افزود: منطقه شما تهران است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران ایران را نجات دادند و اگر نبودند کشور ما وجود نداشت. هشت سال پاسداشت مقدس و آنچه امام و شهدا انجام داده اند در تاریخ چند هزار ساله ایران بی نظیر است و کسانی که تاریخ خوانده اند این را می دانند.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: شهادت یک انتخاب دو طرفه است. شهید خدا را انتخاب می کند و خدا شهید را. فرزندان شهدا عزت و آبرو دارند و اگر رشادت خانواده های شهدا نبود ما اینجا نبودیم و امروز کشور ما در منطقه و جهان محترم است و با استکبار متحد مخالف است. ایالت ها.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خون فرزندان شهید شما راه کربلا را هموار کرد و خون شهدای مدافع حرم و شهید حاج حاج قاسم سلیمانی راه قدس را هموار خواهد کرد، همانطور که در سال‌های گذشته شاهد بودیم. گذشته، پس از جنگ 20 ساله در افغانستان به جایی نرسید. این موارد ناشی از اقتدار ایران است و ما این اقتدار را مدیون خانواده شهدا هستیم. باید جهاد تبیین را با جدیت ادامه دهیم و با ساخت فیلم و کتاب شهدا را به جامعه تقدیم کنیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید