39 قطعه زمین به خانواده های شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان تحویل شد


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909710

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 39 قطعه زمین برای تامین مسکن خانواده های شهدا توسط این اداره کل تامین شده است. جانبازان و ایثارگران در شهرهای زاهدان، سراوان و هش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، حسینعلی کریمی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه مشترک این اداره کل و بنیاد امور ایثارگران، واگذاری این زمین ها به 187 خانواده شاهد و ایثارگر از سه شهرستان و در فرم دستوری برای اقدام مشترک برای ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف شهدا، خانواده های شهدا و جانبازان اجرا شد.

وی با بیان اینکه بیشترین واگذاری زمین در سال جاری به خانواده های شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان با 30 قطعه در زاهدان به ثبت رسیده است، گفت: واگذاری زمین در مرکز استان به صورت دو خانواری انجام شد. گروه ها، به ویژه برای جانبازان بالای 70 درصد و قطع نخاع و گروه. 6 خانوار ویژه فرزندان، همسران و والدین خانواده شهدا بود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: به منظور تسریع در واگذاری زمین به خانواده شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان همه راه ها برای تحقق آن در نظر گرفته شده است. و دستورالعمل مربوطه را که بر اساس آن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه شده است تهیه و افراد واجد شرایط مسکن را احصا و به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام می کند و این اداره زمین مورد نظر را تعیین می کند. برای ساخت واحدهای مسکونی پس از استعلام و تعیین صاحبان حق.

کریمی خاطرنشان کرد: زمین ها به کمترین قیمت و پس از قرعه کشی در اختیار خانواده های شهدا و جانبازان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید