امنیت ایران ریشه در خون شهدا دارد/ تلاش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798504

سردار سلیمانی گفت: امنیت ملی ایران امروز در منطقه ناآرامی به نام غرب آسیا توسط دشمنان آمریکایی و اروپایی شکل گرفته است و این امنیت ریشه در دوران دفاع مقدس و خون شهدا دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت حضرت زهرا (س) شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و از اقمار آن حضرت قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه عظمت جمهوری اسلامی ایران باید برای همه ثابت شود، خاطرنشان کرد: استانی مانند چهارمحال و استان بختیاری در سال 1299 کودتا کرد و شر شاه ایران را کاهش داد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جوانان ما باید گذشته را به طور کامل مطالعه کنند خاطرنشان کرد: جوانان اسناد وزارت خارجه انگلیس را مطالعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب نظام نوپای جمهوری اسلامی ارتش نداشت. شما با روحیه علوی و عاشورا از مجالس حضرت زهرا، مادران تربیت شده زهرا در مقابل دشمن ایستادید.

سردار سلیمانی افزود: جوانان ما هشت سال در دفاع مقدس ایستادند و برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدند و شهدای زیادی از این نظام تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان مدافع نظام بوده اند، گفت: متأسفانه دشمن میلیاردها دلار از طریق ماهواره هزینه می کند تا مردم را از برخی موارد منصرف کند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهرستان جونجان باید مشکلات زیادی داشته باشد اما باید دید ریشه مشکلات از کجا نشات می گیرد و چه اتفاقی افتاده است باید برای رفع آن تلاش کنیم.

وی با اعلام سربازی و اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری گفت: هر جا که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرده ایم مشکلی نداشته ایم اما اگر از احکام اسلامی و ولایت فقیه دوری کنیم. با اقدامات رهبر، مشکلات ناخوشایند زیادی وجود خواهد داشت.”

سردار سلیمانی با اذعان به اینکه قدرت ما برای دفاع از امنیت ریشه در خون شهدا دارد، گفت: قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ایثار مردم ما در عرصه فرهنگی است.

وی گفت: محرومیت، فاصله طبقاتی، فقر محصول فرهنگ غرب است، در عرصه اقتصادی فرهنگ های زیادی از زمان طاغوت ها باقی مانده اند که هنوز آنها را پاک نکرده ایم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بانک ها مانند مدل غربی پول خود را به سرمایه داران می دهند و شهرهای کوچک در این مسیر اقتصادی سهمی ندارند.

وی افزود: مردم جونجان مردمی پرتلاش و در عین حال ایفای نقش هستند، باید روی صحنه بیایند و ایفای نقش کنند، مردم باید بدانند مشکلات شما دغدغه رهبر معظم انقلاب است.

سلیمانی یادآور شد: مقام معظم رهبری دائماً مشکلات مردم را رصد می کنند و ما مسئولینی هستیم که باید راه را اصلاح کنیم، اقتصاد ما باید اقتصاد مردمی باشد، سپاه، بسیج و ارتش از دل مردمی شکل می گیرد که حرفی برای گفتن دارند. روی صحنه. .

وی اذعان داشت: اقتصاد نیز باید به یک اقتصاد دموکراتیک تبدیل شود، در دولت سیزدهم اسناد محرومیت زدایی و اقتصاد و… با رئیس جمهور امضا شد، باید تمدن سازی کنیم و گام دوم انقلاب را مونتاژ کنیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید از همه فرصت ها شکل بگیریم و استفاده کنیم، ما به عنوان دولت مسئول چیزی نداریم.

سلیمانی در پایان گفت: مسئولان استان، فرمانده سپاه و نمایندگان مجلس باید مشکلات شهرستان جونجان را رصد و نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید