مقام معظم رهبری ستون و ضامن امنیت و قدرت ایران اسلامی هستند


ساعت: 10:57
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906066

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری پشتوانه و ضامن امنیت و صلابت ایران اسلامی هستند و همه مسئولان و فعالان اجتماعی و سیاسی باید در هر شرایطی به ویژه در بحران ها بر اساس بصیرت رهبری و رهبری عمل کنند. تحت هدایت او .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهپیک طی سخنانی در نشست مدیران ستادی و مسئولان ادارات نظارت استانی شورای نگهبان به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: پس از همه حوادث و حوادث اخیر در کشور، دشمنان انقلاب به دنبال حمله به ایران پیشرفته و قدرتمند هستند.»

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در تحلیل حوادث اخیر اگرچه به پیشینه و مقدمات حوادث اشاره کردند، اما به فرامتن و تحلیل عمیق شرایط کشور به مردم به ویژه خواص توجه جدی داشتند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در تحلیل فرامتن، موضوعات بر اساس اهمیت دسته بندی می شوند، گفت: بر اساس این تحلیل، موضوع اصلی و آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفت، اصل نظام و نظام اسلامی بود. قدرت فزاینده او و مسائلی مانند حجاب. و بی حجابی یا برخی واکنش های ناشی از رویدادهای اجتماعی تنها بهانه ای است تا وحدت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی را در داخل و صحنه بین المللی مورد تعرض و تخریب قرار دهند.

رهپیک با اشاره به توان بی سابقه دشمنان در فضای مجازی و واقعی در اغتشاشات اخیر گفت: در حوادث اخیر در دنیای مجازی که پر از دروغ و تهمت بود، جای دنیای واقعی را در اذهان گرفت. بخشی از جامعه و لذا کسانی که در فضای مجازی هستند و از رسانه های دشمن دمیده اند، واقعیت صحنه و واقعیت ها را ندیده اند.

وی افزود: در عین حال خشونت میدانی و عمق رفتار خشن و غیرعادی علیه امنیت و جان مردم بی سابقه بود.

در حوادث اخیر باید به فرامتنی و تهدیدات دشمن برای ضربه زدن به ایران قدرتمند توجه کرد

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در حوادث اجتماعی علاوه بر فرامتن باید به متن و آسیب های اساسی فرهنگی و اقتصادی نیز توجه شود، گفت: این آسیب ها و مبانی باید با همه تلاش ها اصلاح شود اما همانطور که تاکید شد. و رهبر معظم انقلاب باید مشکلات اصلی کشور و تهدیدات دشمن را در کانون توجه قرار دهیم.

راهپیک با اشاره به نقش ویژه خواص در حوادث و اتفاقات کشور و هدایت افکار عمومی تصریح کرد: مقام معظم رهبری رکن و ضامن امنیت و استحکام ایران اسلامی هستند و همه مسئولان، خواص و فعالان اجتماعی و سیاسی موظفند. در هر شرایطی مخصوصاً در بحران ها عمل کنید طبق نظر رهبر و با راهنمایی او حرکت کنید. لذا روشن شدن مشکلات در برابر افکار عمومی و بیان حقیقت از سوی مسئولان مورد انتظار و مطالبه آنان و همه دلسوزان کشور است.

وی در ادامه بحث، موارد مربوط به انتخابات و وظایف شورای نگهبان، هیأت های نظارت و دفاتر استانی این شورا را بررسی و در خصوص هماهنگی ادارات استانی، بررسی صلاحیت ها توضیحاتی ارائه کرد. کاندیداهای نمایندگی، رعایت بی طرفی در احراز صلاحیت ها و اصلاح قانون انتخابات شورای اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید