تامین امنیت مرزهای شرقی کشور رضایت مقام معظم رهبری را جلب کرده است

ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795220

امیر آذریان گفت: یکی از مهمترین دلایل دریافت نشان درجه یک که به نیروی زمینی ارتش اعطا شد تامین امنیت مرزهای شرقی کشور است که رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; امیررضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا که ظهر امروز برای پیگیری برنامه های عمرانی ارتش به تربت حیدریه سفر کرده بود در دیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به نقش شهید نصر اصفهانی در شهرستان تربت حیدریه تامین امنیت مرزهای شرقی :

با تلاش و هوشیاری نیروهای مسلح و ارتش در مرزهای شرقی کشور، امروز هیچ مشکل امنیتی در این مرزها وجود ندارد.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل دریافت نشان درجه یک فتح که به نیروی زمینی ارتش اعطا می شود تامین امنیت مرزهای شرقی کشور است که رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت.

آذریان افزود: تیپ 177 ارتش شهید نصر اصفهانی در تربت حیدری در خدمت رسانی به مردم منطقه در همه ابعاد به ویژه در بحران ولیعهد نقش آفرینی کرد.

وی با اشاره به اینکه عشق به امام و رهبری و انقلاب اسلامی در بین شهدای ارتش موج می زند، افزود: 3 هزار و 800 شهید توسط ارتش در خراسان رضوی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و 103 شهید نیز شهدای گمنام هستند که در حال انجام است. بررسی و دفن شد.می سازند.

تیپ 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در خرداد 1369 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شد و به تنهایی ماموریت خود را دنبال کرد.

این یگان نظامی تاکنون 1520 شهید و بیش از 3000 سرباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید