بیانات مقام معظم رهبری در آتش شورش آبی است/امنیت خط قرمز پلیس است


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901833

سردار امان اللهی گفت: بیانات مقام معظم رهبری آب بر آتش افزود و نقشه های دشمن را از بین برد و نگذاشت دشمن به هدف خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای مشترک نظامی و انتظامی این استان گفت: همه با خدمات نیروی انتظامی در سال های اخیر آشنا هستند.


وی بیان کرد: آنچه مهم است این است که نیروی انتظامی در سال های اخیر هر روز چه در بهبود برنامه کاری و اجرای ماموریت ها و چه در حوزه های مختلف از جمله مشارکت مردمی به موفقیت هایی دست یافته و در این راستا میزان رضایتمندی مردم افزایش یافته است. وی گفت: ما در نیروی انتظامی در خدمت مردم هستیم.


امان اللهی یادآور شد: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی همواره به دنبال راه حل برای مسائل مختلف هستند و این موضوع در مواردی که در گذشته رخ داد برای همگان روشن شد.


فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعلام نظر پزشکی قانونی ابهامات پیرامون فوت خانم مهسا امینی را روشن کرد و بررسی دوربین های مخفی نشان داد که کوچکترین تخلفی از مقررات صورت نگرفته است.

وی افزود: آنچه مسلم است موج دشمن است و در میان آنها عده ای به دلیل بی احتیاطی، عدم آگاهی و… متضرر می شوند اما فرمایشات مقام معظم رهبری آب را آتش زد و نقشه های دشمنان را به رخ کشید. روی آب نگذاشت دشمن به هدفش برسد.


فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت های مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان برای ما کافی و چراغ راه ما است ضمن اینکه مردم ایران نیز با حضور در راهپیمایی های مختلف حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.


امان اللهی ادامه داد: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و با اخلالگران نظم و امنیت قاطعانه برخورد می کند. حساب بی خیالان و افرادی که از روی ناآگاهی وارد این آشفتگی ها شده اند از معتادان و بیگانگانی که با هدف وارد این عرصه شده اند، جداست».


وی افزود: دشمنان ایران نسبت به مردم گذشته بی آبرو بوده اند و همه مردم با بصیرت و آگاهی از نقشه های مکرر آنها آگاه هستند.


فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به افزایش کشفیات، کاهش مرگ و میرهای تصادفی، انجام اقدامات چشمگیر در حوزه مواد مخدر، تشکیل پرونده های متعدد در بحث قاچاق و مبارزه با مفاسد اقتصادی و… اشاره کرد. از دیگر مسئولیت های پلیس این استان است و خاطرنشان کرد: در 6 ماه گذشته بیش از 300 هزار تماس فوریت با پلیس در این استان برقرار شده است.


وی گفت: امروز به برکت حمداله فضای خدمت رسانی خوبی در نیروی انتظامی ایجاد شده و ماموران پلیس با انگیزه، تعهد و دلسوزی با این افراد همکاری می کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید