همه بیانات مقام معظم رهبری باید چراغ راه مسئولان باشد


ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822142

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان یزد گفت: تمام بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام باید محور و نقشه راه مسئولان جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله ناصری امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه توکل به خدا، وحدت کلام و حفظ مبانی و ارزش های دینی و انقلابی باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: همه توصیه های مردمی است. مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام، رهبری باید محور و نقشه راه مردم و مسئولان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان دارالعباده، عدم انفعال و تعلل در برابر نقشه های دشمن را راهبرد مهم کشور برشمرد و گفت: دولت اکنون با قدرت و بصیرت از منافع انقلاب اسلامی دفاع می کند. .

آیت الله ناصری ادامه داد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید به زور از حقوق مسلم مردم و کشور دفاع کند و تسلیم خواسته های قانونی ملت نشود.

وی بر تلاش دولت و مسئولان برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی و تلاش برای رفاه مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به جامعه اسلامی یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: همه در پیشگاه خداوند هستیم و خداوند متعال ناظر اعمال و اعمال ماست. بر این اساس تقوا و دوری از گناه و نزدیکی با خدا بهترین نجات دهنده انسان از بدی ها و گرفتاری هاست.

امام جمعه یزد از مردم خواست قدر لحظات درخشان ماه مبارک رمضان را بیش از پیش بدانند و به راه ائمه اطهار (ع) نزدیک شوند و گفت: در این ماه همه باید برای ارتقای سطح معنوی و معنوی خود تلاش کنیم. حرکت به سوی کمال خدا را داشته باشیم و آنچه را که در گذشته انجام داده ایم با سهل انگاری، اشتباه و گناه جبران کنیم.

ناصری ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با دعا و شفاعت و دعا از شر هر چیزی که ما را از خدا دور می کند خلاص شویم و به مقام قرب الهی برسیم.

خطیب جمعه یزد با بیان اینکه دنیا محل بقا و حیات جاودانه انسان نیست، می گوید: زندگی جاودانه ما در دنیای دیگری است و این دنیا محل جمع آوری فرزندان و توشه و ساختن دنیای آخرت است.

وی بیان کرد: بیش از 2000 آیه در قرآن وجود دارد که از قیامت و مسائل روز قیامت صحبت می کند و علامه طباطبای نویسنده تفسیر المیزان نیز به این نکته اشاره کرده است که می تواند راهگشا باشد. مردم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید