دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری

ساعت: 18:54
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782405

مرادی گفت: مسیر دایره المعارف دفاع مقدس استان مرکزی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری کاملا علمی و تخصصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ زهرا مرادی رئیس دایره المعارف مرکزی دفاع مقدس استان مرکزی امشب در جلسه شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی دایره المعارف تشکیل شده است.

وی افزود: تشکیل شش کمیسیون تخصصی دایره المعارف ها شامل مجموعه، جغرافیا، شهدا و شخصیت ها، فرهنگی، اجتماعی و نظامی از سال گذشته در شورای سیاسی در دست اقدام است. آنها نیز تشکیل شده اند.

رئیس دایره المعارف دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در کمیسیون ویژه نظارت بر نقش ادارات و سازمان های استان مرکزی در دفاع مقدس، نقش بیش از 13 اداره و سازمان در دفاع مقدس جمع آوری شده است. بررسی و برگزاری بیش از 30 نشست تخصصی.

وی گفت: همچنین در کمیسیون ویژه نظارت بر نقش شهرستان های استان در 12 شهرستان استان مرکزی کمیسیون هایی تشکیل شده و در تمامی شهرستان ها جلسات تخصصی هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی با حضور مسئولان برگزار شده است. .

مرادی ادامه داد: استفاده از نویسندگان و نخبگان جوان زیر نظر و راهنمایی پیشکسوتان و اساتید دانشگاه در دایره المعارف دفاع مقدس در اولویت قرار دارد. در همین راستا امسال 3 سمینار تخصصی برگزار و بالغ بر 60 نفر آموزش های مهارتی را فرا گرفتند. “

وی افزود: همچنین 13 سمینار ارزیابی تشکیل شده و مسیر دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری کاملا علمی و تخصصی است.

رئیس دایره المعارف استانی دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: در طول هفته نشست های تخصصی دانشنامه دفاع مقدس در استان هم در سطح شهرستان و هم در سطح اقشار، کمیته ها و کارگروه های شهرستان برگزار می شود. و البته هم افزایی استان ها اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم شاهد نتایج موثری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید