دشمن طاقت دیدن صلابت و صبر مردم ایران را ندارد/ مقام معظم رهبری یکی از زاهدترین مردم زمان ما هستند.


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902646

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن طاقت دیدن مقاومت و صبر مردم ایران را ندارد، گفت: از این رو در حال توطئه و قیام هستند، ستادهای مختلفی برای براندازی نظام و چند کشور غربی ایجاد کرده اند. و رژیم صهیونیستی اردوگاه مشترکی ایجاد کرده اند.» و در آن سال ها برنامه هایی را آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم 19 مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار داشت: وحدت زیرساخت اساسی امنیت و هر کشور و مردم است. برای زندگی، کسب و کار، بهبود دانش و پیشرفت نیاز به امنیت دارد.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه به دنبال امنیت، قدرت و عزت هستیم باید وحدت خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران این حقیقت را به خوبی درک کردند و این وحدت تا امروز ادامه دارد زیرا مایه پیشرفت است. این ملت بوده است

وی خاطرنشان کرد: هر ملتی سعی می کند رهبر خود را به عنوان نماد اقتدار در برابر دشمنان، بیگانگان و توطئه گران محترم بداند.

این مسئول یادآور شد: مقام معظم رهبری از عالم ترین، وارسته ترین، پاک ترین و زاهدترین مردم زمان هستند و اثری از زندگی کاخ نشینی در وجود ایشان نیست.

سرتیپ نقدی افزود: در دنیایی که بسیاری از رهبران شرورند و پرونده های سیاه دارند، به داشتن عالم، وارسته، زاهد و پاک ترین انسان در مقام رهبری افتخار می کنیم.

وی افزود: هر ملتی لیاقت چنین رهبری را ندارد و خداوند با دادن امام خمینی (ره) و امام سید علی خامنه ای به ما این لیاقت را در ملت ایران دید.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی دوراندیش، بزرگ، زیرک و استوار هستند، گفت: این مردم در مقابل رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایستادند و آن را شکست دادند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه این ملت با صبر و استقامت در جنگ هشت ساله همه دنیا را شکست داد، افزود: پس از دفاع مقدس، دشمنان ناآرامی و تحریم اقتصادی را آغاز کردند که هر کدام به تنهایی می تواند چندین ملت را نابود کند. اما مردم ایران سربلند از این همه آشفتگی بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: پیشرفت این نظام و ملت زیر انواع فشارها ادامه داشت و اگر به مولفه های قدرت و منحنی ها نگاه کنید در این 44 سال مولفه های قدرت ایران بالا رفت و دشمن پایین آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دستگیری تفنگداران آمریکایی از ایران در خلیج فارس، سرنگونی پهپاد آمریکایی و پایگاه آمریکایی ها در عراق برای اولین بار پس از جنگ جهانی، عبور کشتی های نفتی بین کشتی های انگلیسی و آمریکایی، عظمت و قدرت، انقلاب اسلامی را برای بشریت آشکار کرد.

وی با بیان اینکه دشمن طاقت دیدن ایستادگی و صبر ملت ایران را نداشت، اظهار داشت: از این رو توطئه ها و آشوب ها شروع می شود، ستادهای مختلفی برای براندازی نظام ایجاد کردند، چند کشور غربی و رژیم صهیونیستی اردوگاه مشترکی تشکیل دادند و در این سالها برنامه های راه اندازی شد.

سرتیپ نقدی گفت: اما اکنون هیچکس نمی‌خواهد با ایدئولوژی و فکر با این گروه‌ها همکاری کند، بنابراین به راهزنان رسیدند و همه دسیسه‌هایشان ناکام ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر مکتبی جز اسلام در دنیا وجود ندارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در دنیا موفقیت بزرگی دارد، از توده مردم گرفته تا نخبگان، سیاستمداران به انقلاب علاقه مند شده و به آن روی آورده اند و این باعث وحشت آمریکا و صهیونیست ها شده است و آنها برای ایجاد صحنه های گیج کننده و انتشار اخبار جنجالی در مورد ایران که بگویند ایران آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

سرتیپ نقدی گفت: مردم جهان به طرز عجیبی به انقلاب اسلامی روی آورده اند و این مشکل آمریکا را به وحشت انداخته و صهیونیست ها را به وحشت انداخته است.

وی تصریح کرد: دشمن می داند که دیگر جایی در دنیا ندارد، برای اینکه مردم را از انقلاب دور کنند دست به شورش می زنند، اما مردم ایران آنقدر قوی و با دانش هستند که فریب دشمن را نخورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به درگذشت خانم امینی افزود: دشمن در این جریان عزای جهانی اعلام کرده است، همه سرانشان بیانیه داده اند و آمریکایی که میلیون ها انسان از نژادهای مختلف را در بسیاری از اقوام کشته است. کشورها در این حادثه دخیل است. در مورد حقوق بشر است.

سرتیپ نقدی یادآور شد: این کشورها باید توضیح دهند که چرا در برابر بمباران بیمارستانی در افغانستان، کشته شدن 4 هزار نفر در زندان و کشته شدن 250 زن در پنج سال توسط پلیس دستگیر شده اند، سکوت کرده اند.

وی گفت: مردم فهیم ایران حرف دشمن را باور نمی کنند، این ملت بیدارتر از آن است و پرچمی که برافراشته اند، مقدمه انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

سرتیپ نقدی افزود: راه حل برقراری امنیت در منطقه غرب آسیا حذف رژیم صهیونیستی است و روز و سقوط آنها نزدیک است زیرا از درون پراکنده و آماده مرگ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید