سردار نقدی: در مورد مشکلات معیشتی باید دید که آیا این مشکلات ناشی از تحقق فرامین الهی است یا عدم التزام به دستورات مقام معظم رهبری /عملیات اقتصادی دردناک است/ با تصدی مسئولیت دولت سیزدهم رشد اقتصادی کشور از 0 درصد به 4 درصد رسیده است.

سردار نقدی: در مورد مشکلات معیشتی باید دید که آیا این مشکلات ناشی از تحقق فرامین الهی است یا عدم التزام به دستورات مقام معظم رهبری /عملیات اقتصادی دردناک است/ با تصدی مسئولیت دولت سیزدهم رشد اقتصادی کشور از 0 درصد به 4 درصد رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی اقدام بسیار بزرگ و مهمی است، گفت: عملیات اقتصادی دردناک و مانند داروی تلخ است، اما هزینه های سنگین ناشی از آن با تولید داخلی قابل جبران است.

ایرنا: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در سال های اخیر در همه مولفه های قدرت خود روند صعودی داشته است در حالی که آمریکا در همه مولفه ها روند نزولی داشته است و این مشکل دلیل اصلی تحولات اخیر است. رویدادهای ایران آنها نگران چرخش قدرت در جهان و تغییر معادلات بین المللی هستند.

سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در همایش بایسر فاطمی در قم با بیان اینکه هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است و در این شرایط باید خود را از دروغگویی دشمنان رها کنیم، افزود: تقابل ها و تقابل های ایران و آمریکا وجود دارد. در دهه های اخیر نشان دهنده قدرت رو به رشد ایران است. و ضعف در ادعاهای آمریکاست، حوادث پس از جنگ افغانستان، عراق و ترور سردار حاج قاسم سلیمانی نشان داد که قدرت نظامی آمریکا ساختگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به نشانه هایی از افول قدرت اقتصادی آمریکا گفت: آمریکا به وضعیتی رسیده است که روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام می فروشد و به بزرگترین صادرکننده زغال سنگ تبدیل شده و به احیای آلاینده ها روی آورده است. و صنایع منسوخ برای اداره اقتصاد آن.

نقدی گفت: تثبیت و بقای جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان، حماس، بشار اسد، گروه های مقاومت و استقلال کشورهای آمریکای لاتین، نفوذ چین و روسیه در مناطق مختلف جهان علیرغم خواسته های آمریکایی ها. ، نشان دهنده روند نزولی قدرت نظامی و اقتصادی آمریکا در جهان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد آمریکا از چین عقب است، گفت: علاوه بر کاهش قدرت نظامی و اقتصادی، قدرت علمی آمریکا نیز از رتبه اول به رتبه نهم سقوط کرده است. در 43 سال گذشته جمهوری اسلامی در هر سه رتبه قرار داشته است. مولفه های نظامی، اقتصادی و علمی رشد کرده است.

نقدی یادآور شد: ایران هم اکنون قدرت بلامنازع نظامی منطقه است و به هجدهمین قدرت اقتصادی جهان تبدیل شده و از نظر تولید ناخالص جهانی به قدرت چهاردهم رسیده است و علاوه بر این، از نظر نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرو شناخته می شود. از نظر قدرت علمی و از نظر نفوذ سیاسی، این وضعیت بسیار روشن و الهام بخش است و نفوذ سیاسی کنونی ایران در تمام تاریخ بی نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فضای مجازی ایران را کشوری ضعیف، شکست خورده، ورشکسته و در آستانه نابودی نشان می دهد، در حالی که واقعیت کاملاً متفاوت از این است، دشمنان با پرتاب صدها ماهواره، اینترنت و فارسی تصویری نادرست از ایران ایجاد می کنند. کانال های تلویزیونی زبان

نقدی با اشاره به اهمیت جهاد تبیینی و شکست محاصره تبلیغاتی دشمن گفت: در جریان اتفاقات اخیر، دشمنان علاوه بر خرید صفحات برخی از هنرمندان و ورزشکاران داخلی، صفحات برخی افراد مشهور و محبوب را نیز خریداری کردند. با دلارهای آمریکا و عربستان به آنها اجازه داد علیه ایران صحبت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رهبری فکری شبکه های تلویزیونی، رادیویی و ماهواره ای در لندن گفت: این حجم از تنوع رسانه ای دشمنان نشان می دهد که آنها متوجه چالش نظام فکری انقلاب اسلامی هستند. و جذابیت آن و رویارویی او با مدارس شکست خورده، غربی ها در هراس هستند و به همین دلیل است که همه این رسانه های همفکر اخبار را بمباران می کنند و دروغ هایی را از ایران به تصویر می کشند.

وی یادآور شد: شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشان‌دهنده درستی راه ما و نشان از نزدیکی ما به قله و نصرت الهی است و نشان می‌دهد که خداوند ملت ما را برای پیروزی و نزدیک‌تر شدن به آن انتخاب کرده است. بالا، هر چه به اوج نزدیک‌تر می‌شویم، تعداد آزمایش‌ها و عوارض سخت‌تر می‌شود.

نکدی بابیان اینکه برخی مشکلات واقعی در کشور ما وجود دارد که زمینه ساز اتفاقات اخیر شده است، تصریح کرد: برخی از اقشار جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند. در مورد این مشکلات باید دید که آیا این مشکلات به دلیل تحقق دستورات الهی به وجود آمده است یا به دلیل کوتاهی مسئولان در اجرای دستورات اسلام و توصیه های مقام معظم رهبری.

وی با تاکید بر شکست حداکثری تحریم های آمریکا پس از حوادث انتخابات سال 88، ادامه داد: این تحریم ها با وجود تلاش های دشمنان و حمایت عوامل داخلی شکست خورد و از این سال ها تاکنون مقام معظم رهبری به طور مستمر بر تقویت تولید و اقتصاد داخلی تاکید کرده اند. و همیشه در مورد سوال آنها به تولید و خنثی سازی تحریم ها علاقه داشتند و راه رونق اقتصاد را از محل رفع تحریم ها نمی دانستند.

نقدی بیان کرد: مردم در انتخابات سال 92 به مردی رای دادند که اعتقاد و شعار اصلی او رفع تحریم ها بود و به توان داخلی توجه چندانی نداشتند. این انتخابات مشکلات اقتصادی را دوچندان کرده است در حالی که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مشکلات ما با مذاکره حل نمی شود.

وی بابیان اینکه راه حل حل مشکلات اقتصادی تحریک تولید است، بیان کرد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم رشد اقتصادی کشور از صفر درصد به 4 درصد رسید و با اقدامات امیدوارکننده دولت و عملیات کلان اقتصادی آینده روشنی را برای ایران نوید می دهد.

وی بابیان اینکه هیچ نشانه ای از مشکلات اقتصادی و معیشتی در میان معترضان و اغتشاشگران حوادث اخیر دیده نمی شود، بیان کرد: رونق اقتصادی کشور نیازمند تلاش و برنامه ریزی است و در تاریخ نمونه ای وجود ندارد که اقتصاد یک کشور با مذاکره بهبود یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی اقدام بسیار بزرگ و مهمی است، گفت: عملیات اقتصادی دردناک و مانند داروی تلخ است، اما هزینه های ناشی از آن با تولید داخلی قابل جبران است.

نقدی همچنین خاطرنشان کرد: شهادت جمعی از بسیجیان در حوادث اخیر نیز نشان می دهد که دشمنان ما چقدر ظالم و بی رحم هستند.

وی همچنین به مناسبت محاکمه دستگیرشدگان حوادث اخیر یادآور شد: احکام اعدام برای مفسدان اقتصادی در سالهای اخیر و صدور احکام عادلانه برای آنان از مصادیق صلابت دستگاه قضایی و رعایت عدالت در صدور احکام است. . زیرا اگر سیستم قضایی در هر مرحله ثابت نبود، امکان تغییر حکم اعدام یا حبس طولانی مدت آنها وجود داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مواضع مشترک گروه های تجزیه طلب و ضد انقلاب با طرف های مقابل پس از درگذشت خانم مهسا امینی گفت: آمریکایی که دستش به خون میلیون ها انسان آغشته است. مردم و یک مرد سیاهپوست به عنوان جورج فلوید در زانوی وحشیانه پلیس کشته شد، امروز ادعا می کند که ما

وی بابیان اینکه سالانه 50 زن توسط پلیس آمریکا کشته می شوند، تصریح کرد: چرا مدافعان حقوق زنان در قبال این مسائل سکوت کرده و خواستار حذف آمریکا از کنوانسیون های بین المللی و تحریم های اقتصادی نیستند؟

وی گفت: طبق اسناد رسمی در سال 2019، 4334 نفر در زندان های آمریکا کشته شده اند، همچنین از سرنوشت 900 زندانی اطلاعی در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید