صدای حاج قاسم به گوش مقام معظم رهبری/ سردار دل هرجا حضور داشت عملیات محکوم به پیروزی بود

ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796689

سردار محمد مارانی گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب امام روح الله، امام حسین و اسلام ناب محمدی است و حاج قاسم باید به گوش مقام معظم رهبری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ راه آرمان به نقل از سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه سپاه مدینه منوره در یادواره شهدای گیرافت و دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در این شهر گفت: این بود.


سالگرد حاج قاسم روز خداست

وی سالروز شهادت حاج قاسم را یکی از ایام الله دانست و گفت: شهید سلیمانی عزیز از آنجایی که در مکتب اسلام و امام حسین و مکتب امام بود قطعا شهادتش از ایام الله است.

سردار مارانی تاکید کرد: اگر با چشم و دل نگاه کنیم، قطعاً حاج قاسم و رزمندگانی را خواهیم دید که در سال های 59 و 60 به جبهه رفتند و اکنون در گلزار شهدای کرمان آرمیده اند.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره اذعان داشت: حاج قاسم بزرگ و عزیز بود، اما همانطور که امام انقلاب فرمودند، مقام معظم رهبری; مدرسه ای که توسط حاج قاسم تأسیس شد، شهرت این مرد بزرگ و شریف را دو چندان کرد.

وی افزود: حاج قاسم در خانواده ای بسیار معنوی، اخلاقی، دینی و پاک رشد کرد و به این مقام رسیده و اکنون سرمایه اسلام است و عاشق شهادت بود و تا رسیدن به هدف خدمت کرد.

سردار مارانی گفت: حاج قاسم نماینده جهان اسلام و سرباز رکاب ولایت بود که در خط مقدم با آمریکایی ها و جنایتکاران دنیا جنگید.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره ادامه داد: مکتب حاج قاسم برخاسته از مکتب امام روحل، امام حسین و اسلام ناب محمدی(ص) بود و این که حاج قاسم قرار بود از زبان مقام معظم رهبری شنیده شود.

سردار مارانی گفت: حاج قاسم در تمام صحنه ها و اتفاقاتی که در دفاع مقدس، جنوب شرق و جبهه افتاد انسان بسیار وارسته و بزرگی بود که واقعا شخصیت و شأن ایشان بالاست.

وی گفت: شهدای بزرگوار در شهر گیرافت مانند شهید بینا، شهید پایدار، شهید طیاری، شهید مشایی، شهید مناسری و …. در کنار حاج قاسم بودند و در دفاع مقدس آنچه موجب برکت و توفیق شد، حضور حاج قاسم و فرماندهی و درایت هوشمندانه ایشان بود.

فرماندهی حاج قاسم در میدان جنگ سه بعدی بود

فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: فرماندهی و کنترل موفق در سه بعد است. اول اینکه چه باید کرد و تقسیم کار، دوم اینکه کار فرعی را به چه کسی بسپاریم تا فرمان این فرمانده را در زمین انجام دهد و سوم اینکه با آنها کار کند.

سردار مارانی ادامه داد: حاج قاسم شخصاً در عملیات ها تصمیم می گرفت و منتظر دستور کسی نبود و همیشه شرکت می کرد و رصد می کرد، دستور می داد و در جبهه حضور فعال داشت.

وی افزود: حاج قاسم با فرماندهی مقتدرانه خود در میدان نبرد ماجراهای بسیاری را پشت سر گذاشت و حماسه ها و مأموریت های دشوار بسیاری را متحمل شد که به پیروزی های موفقیت آمیز او منجر شد.

هرجا حاج قاسم حضور داشت عملیات محکوم به پیروزی بود

فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: حضور حاج قاسم در میدان نبرد با داعش، امنیت جنوب شرق و هشت سال دفاع مقدس همه از دلایل موفقیت است.

سردار مارانی تاکید کرد: عظمت لشکر ثارولا در حضور رزمندگان استان کرمان و شهدای گیرافت به فرماندهی حاج کاسم بود و همواره در همه صحنه ها شاهد موفقیت بوده ایم.

وی تاکید کرد: حاج قاسم تنها با اراده و مدیریت صحیح خود در تمامی ماموریت ها و عملیات ها به پیروزی می رسد و شجاعت و همت او زمینه ساز پیروزی های متعدد خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: آنچه باعث پیروزی و موفقیت در لبنان و جبهه مقاومت شد تنها حضور حاج قاسم بود، او فرماندهی بسیار مقتدر بود و برنامه او به لطف خداوند متعال همیشه در همه جا کارساز بود. صحنه های.”

سردار مارانی با بیان اینکه حاج قاسم ارادت خاصی به حضرت زهرا (سلام الله علیها) داشت، گفت: زهرا و در ایام فاطمیه رامسرم حرم بود و تنها برگزار می کرد و همیشه حضور داشت.

سلیمانی سیاست را از رهبر انقلاب گرفت

وی افزود: حاج قاسم صحنه ها را هوشمندانه مدیریت می کرد و دلیل موفقیتش هم سیاستی بود که از رهبر فرزانه اتخاذ کرد; این شخصیت نه تنها برای ما در سپاه قدس مایه خیر و برکت بود، بلکه چندین لشکر و لشکر برای جهان اسلام ایجاد و سازماندهی کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره به شخصیت حاج قاسم اشاره کرد و گفت: ایشان به تشکیل بسیج مردمی اعتماد داشتند و جوهره این پیروزی ها بسیج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید