راه حاج قاسم را جوانان و فرهیختگان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد.

ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796269

علی رضاپور گفت: راه حاج قاسم را جوانان و فرهیختگان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد و صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان رشد خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رضاپور در گفت و گو با خبرنگار بازی دراز ضمن همدردی با دومین سالگرد شهادت سردار بزرگوار و سرافراز حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و سپاه ابومهدی مهندس گفت: جنایات و قتل ها ناشی از عدم مقاومت و مقاومت آنان است. مبارزه مردان خدا که برای آزادی و کرامت مردم منطقه تلاش کردند.

رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب افزود: اگرچه همه ملت های آزادی خواه و جبهه مقاومت جهان در سوگ شهادت این رهبر بزرگ اسلامی و الگوی مقاومت و مبارزه و یارانش عزادارند، اما درخت بزرگ مقاومت. و فکر مقابله با افراط گرایی و مبارزه با دشمنان اسلام در منطقه و جهان رشد می کند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی اگرچه مردی اهل نبرد، مقاومت و نبرد در میدان های سخت بود، اما ارتباط عاطفی خاصی با مردم داشت. او با خضوع و صفا و صمیمیت و با عشق به خدمت به مردم به دور از هرگونه کاستی جناح گرایی و قدرت طلبی در میان مردم حاضر شد و اینگونه بود که این رفتار الهی برای این شهید گرانقدر تبدیل به افسانه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید