مواضع امام راحل با امواج مختلف تغییر نمی کند/ ادامه اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) توسط رهبر معظم انقلاب


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843627

روحل آزاداندیش گفت: گفتار و کردار امام یکی است و مواضع ایشان در مسائل مختلف هرگز در امواج مختلف تغییر نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عضوکمیسیون آموزش و پژوهش مجلس یازدهم در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به ما می آموزند که باید در عمل صادق بود و با تمام وجود به اهداف رسید. ، «اگر اخلاص در اعمال ما باشد، ثمربخش است». و به همین دلیل می بینیم که گفتار و کردار ائمه یکی بوده و مواضعی که در مسائل مختلف اتخاذ می کنند، هرگز در امواج مختلف تغییر نکرده است.

روح الله آزاد اندیش بر مکتب و اندیشه امام زمان(عج) تاکید کرد و افزود: سی و سه سال بعد وقتی به آنچه از امام راحل در جامعه نهادینه و به جا مانده است نگاه می کنیم، این مکتب ایشان است و فکر کردم. “

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) همیشه برای رضای خدا رفته است، گفت: این سوال نشان از حرکت و اخلاص امام زمان (عج) داشت و همین امر باعث شد که ایشان جایگاه ویژه ای برای امام زمان (عج) داشته باشند و لذا جمهوری اسلامی باید در زمره مردم باشد. مردم و آزادی خواهان در سراسر جهان.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه محکم و استوار و اخلاص و درایت امام زمان (عج) در تصمیم گیری ها چه در زمان حیات و چه پس از رحلت ایشان جامعه را آری کرده است. مقتدر بیشرود گفت: در شرایط کنونی شاهد هستیم که روش، اندیشه، مسلک و مکتب امام (ره) مقام معظم رهبری در جامعه نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید