تدابیر و نظرات مقام معظم رهبری راه حل دولت برای حل مشکلات مردم است


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911071

معاون اول رئیس جمهور با ارزیابی مواضع مسئولان و دانشمندان در حمایت از دولت گفت: تدابیر و نظرات مقامات عالی راهگشای دولت در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این جلسه که صبح امروز (سه شنبه) در شهر قم برگزار شد، محمد محبر گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت ارائه کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور دارای امتیازات و مواهب خدادادی منحصر به فردی است که با تکیه بر هر یک از آنها می توان به خوبی مدیریت کرد.



وی به تشریح اقدامات دولت در زمینه تامین کالاهای اساسی، فروش نفت، یارانه اصلاحی، انتقال آب، تامین برق، سرمایه گذاری خارجی، دیپلماسی منطقه ای، مسکن و اشتغال پرداخت و برنامه های دولت برای کنترل تورم و رشد اقتصادی کشور را تشریح کرد. .



معاون اول رئیس جمهور با ارزیابی مواضع مسئولان و دانشمندان در حمایت از دولت، افزود: تدابیر و نظرات مقامات بالاتر راهگشای دولت برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.



آیت الله جوادی آملی در این دیدار گزارش معاون اول رئیس جمهور را گزارشی مفید و امیدوارکننده دانست و بر تلاش و خدمت بیشتر برای رفع مشکلات اقشار مختلف مردم تاکید کرد.



وی مردم ایران را مردمی محترم، فهمیده و فداکار می داند و تاکید می کند: مردم جایگاه مهمی دارند و باید با عزت و احترام اداره شوند.



وی قرآن را حافظ جمهوری اسلامی می داند و بر حل مشکلات کنونی با توجه به هجمه های همه جانبه دشمن تاکید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید