حمل امید بزرگترین پیام شهدا برای ماست/ کنگره ملی شهدا فناوری استخراج گنجینه های دفاع مقدس است.


ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1883015

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امید آفرینی را بزرگترین پیام شهدا برای امروز و نسل های آینده خواند و گفت: شهدا به ما شجاعت و نترسیدن از دشمن را به ما آموختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار عبدالرضا آزادی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه عصر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی تجلیل از 3400 شهید استان اردبیل با اشاره به تجربیات انجام شده در این کنگره، اظهار داشت: برگزاری بیست و هشتمین کنگره ملی شهدا در استان‌های مختلف در سال‌های اخیر را هدف‌گذاری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین بخش کنگره ملی شهدا در استان‌ها دانستند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهید، جدای از تکریم شهدا و کار ارزشمند آنان، تداوم حرکت آنان را ایجاد می کند و این مهمترین امر است.

سردار آزادی گفت: تکریم یک جهادگر در عرصه جهاد مانند تکریم مجاهد در راه خدا، جهاد در راه خدا و تشویق دیگران به ادامه راه جهاد در راه خداست.

با بیان اینکه دشمنان در صدد ایجاد یأس در مردم هستند تا راه سوم را سد کنند. وی در ادامه راه شهدا در کشور گفت: رمز صلابت یک ملت وجود جوانان شجاع و با بصیرت و با دانش در میدان است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امید آفرینی را بزرگترین پیام شهدا برای امروز و نسل های آینده خواند و گفت: شهدا به ما شجاعت و نترسیدن از دشمن را به ما آموختند.

وی با بیان اینکه پیام شهدا نقطه مقابل توطئه های دشمنان بود، گفت: رسالت کنگره های شهدای کشور ایجاد امید در جامعه است که پیام اصلی شهدا به نسل های آینده است.

مسئول حفظ آثار و نشر گنجینه های مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود از کنگره ملی شهدا به عنوان فناوری استخراج گنجینه های حراست یاد کرد و گفت: کنگره ملی شهدا یکی از کنگره های ملی شهدا است. فناوری های استخراج گنجینه شهدا به همراه راهیان نور.

وی استفاده از زبان هنر و رسانه را برای ترویج ارزش های دفاع مقدس، زندگی نامه شهدا، سیره عملی و رفتاری شهدا و وصیت نامه شهدا در بین مردم و نسل های آینده خواستار شد و گفت: در عصر مدرن عصر، تنها به مدد زبان هنر و رسانه هستند که می توانند در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند و در فضای واقعی و مجازی موثر واقع شوند چرا که جوانان امروزی در این فضا غوطه ور شده اند و باید وارد اذهان شوند. و قلب جوانان و نوجوانان با ایجاد محتوای مناسب و جذاب

سردار آزادی به امکانات استان اردبیل برای برگزاری باشکوه تر کنگره ملی شهدا اشاره کرد و گفت: استان اردبیل به عنوان پایتخت حسینی ها ظرفیت بسیار خوبی برای انتقال پیام شهدا به زبان هنر و رسانه دارد. قالب های مختلف هنری و این مستلزم سیاست درست و به موقع است.

وی با بیان اینکه اردبیل پشتوانه فکری قوی دارد، گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در کنگره ملی برای تجلیل از 3400 شهید استان اردبیل پیش بینی می شود به الگویی ماندگار برای دومین دوره اجلاسیه شهدای کشور در استان ها تبدیل شود.

رئیس حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه از مسئولان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی خواست تا با تمام توان مجموعه خود و اولویت دادن به برنامه های کنگره ملی شهدا وارد میدان شوند. ، تمام توان و امکانات خود را برای تجلیل از شهدا. دست به کار شوید

وی تقسیم کار را مهمتر از تامین مالی عنوان کرد و گفت: اگر تقسیم کار به درستی انجام شود و ماموریت ها به درستی پیگیری شود، بسیاری از مشکلاتی که گاهی حتی با صرف هزینه های سنگین قابل حل نیست، به راحتی قابل حل است و آن یکی است. یکی از دلایل برگزاری کنگره ملی شهداست.

سردار آزادی تامین زیرساخت های فرهنگی را از دیگر برکات کنگره ملی شهدا در استان ها عنوان کرد و گفت: ظرفیت ها مولد سرمایه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید