سرمایه گذاری دفاع مقدس در ایران/ کنگره شهدای استان مرکزی زمینه ساز اقدام دفاع مقدس است

ساعت: 18:54
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782401

عضو شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی:

مشایی بیان کرد: دفاع مقدس در حال سرمایه گذاری در ایران اسلامی است و سرمایه گذاری های ارزشمندی برای کشور ایجاد کرده است و منافع دفاع مقدس برای نظام و مردم اسلامی بسیار زیاد است و مردم تا سالیان متمادی از برکات آن بهره مند خواهند شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مصطفی مشایی عضو شورای عالی دایره المعارف دفاع مقدس استان مرکزی امشب در جلسه شورای عالی دایره المعارف دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به تعبیر قرآن کریم شهدا قدم می گذارند. قطعا تحت عنایت و راهنمایی شهدا خواهد بود.

وی افزود: دفاع مقدس سرمایه گذاری در ایران اسلامی و ایجاد سرمایه های ارزشمند برای کشور است و منافع دفاع مقدس برای نظام اسلامی و مردم بسیار زیاد است و مردم تا سالیان متمادی از برکات آن بهره مند خواهند شد.

یکی از اعضای شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی گفت: دفاع مقدس یک تصویر چندوجهی است و باید به این تصویر دقت کرد چرا که هرچه به این تصویر دقت کنیم زیبایی آن را بهتر می بینیم. “

وی بیان کرد: دایره المعارف دفاع مقدس استان مرکزی فرصت مناسبی برای نمایش زیبایی های دفاع مقدس است و از این رو باید تمام تلاش خود را برای استفاده از این فرصت انجام دهیم چرا که فرصت ما محدود است و کار جهادی باید انجام شود. انجام شده.

مشایی ادامه داد: خوشبختانه استان مرکزی در اقدامات و فعالیت های دفاع مقدس مانند برگزاری کنگره شهدای استان پیشتاز است و امروز استان مرکزی در تدوین دانشنامه از بسیاری از استان ها جلوتر است و این جای تقدیر دارد. “

وی افزود: در کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات و زیرساخت های بسیاری ایجاد شد که زمینه ساز هرگونه اقدام در عرصه دفاع مقدس شد و باید استفاده از این تجربه مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: افتتاح جلد اول دایره المعارف دفاع مقدس استان علاوه بر اینکه انگیزه مضاعف برای پژوهش به استان می دهد، می تواند زمینه ساز کار بیشتر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید