تکمیل باغ موزه شهدای دفاع مقدس گیلان در اولویت است/ موضوع فیلم های فاخر باید از دل این کنگره های شهدا بیرون بیاید.


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889876

سردار آزادی در مراسم افتتاحیه دومین کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید گیلان:

مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج با بیان اینکه مضامین فیلم فاخر شهدا باید از دل این کنگره ها بیرون بیاید، گفت: ظرفیت ها و مجموعه های مردمی می تواند بپذیرد. اقدام مثبت خوب در این زمینه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سردار عبدالرضا آزادی صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه دومین کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی کشور حفظ است، گفت: زنده یاد شهدا گفت: بزرگداشت شهدا صدقه مستمر است و کارهای خیر مستمر و کمتر از شهادت نیست.

رئیس سازمان بسیج حفظ ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نه تنها ادای احترام به شهدا نیست، بلکه ادامه حرکت ایشان است، افزود: کنگره شهدا رمز و راز است. قدرت کشور، زیرا امروز تمام تلاش دشمن در جنگ نرم ناامید کردن ملت ایران است.» و مایوس کننده است، اما پیام شهدا برعکس است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا را برای ایجاد امید در جامعه دینی خود با فرهنگ شهادت برگزار می کنیم، گفت: همانطور که شهدا توانستند راه سعادت را طی کنند، مسافران این راه نیز می توانند در این مسیر حرکت کنند و همینطور است. پیام و جهت گیری کنگره شهدا.

سردار آزادی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر احیای انگیزه شهدا در جامعه تصریح کرد: انگیزه اصلی شهدا و عزت آنها از دین نشأت می گیرد بنابراین باید با تبیین سبک زندگی شهدا در جهت احیای مسیر آنان گام برداریم.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج تصریح کرد: تکمیل گلزار شهدای موزه دفاع مقدس گیلان اولویتی است که باید در دستور کار کنگره قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکید مدیریت بر استفاده از ابزار هنری در تولید آثار مرتبط با شهدا، گفت: گیلان مهد هنر و ادبیات است و باید از ظرفیت هنری حداکثر استفاده را کرد و این توصیه مدیریت است. برای ترویج سیره شهدا.

سردار آزادی با بیان اینکه گیلان سرشار از استعدادهای هنری است، گفت: در موضوع تولیدات هنری بزرگ و ماندگار مانند فیلم، سریال، مستند و کتاب در کنار شما هستیم. از تمام ظرفیت خود در بسیج استفاده کنید و ما نیز از شما حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه مضامین فیلم فاخر با موضوع شهدا باید از دل این کنگره ها بیرون بیاید، تصریح کرد: ظرفیت و مجموعه های مردمی می توانند اقدامات مثبت خوبی در این حوزه انجام دهند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در دوره جدید و پس از تصویب سند راهبردی ده ساله بسیج هر 10 سال یکبار کنگره شهدا برگزار می شود که نیازمند سازوکار دائمی و تشکیل دبیرخانه است، ادامه داد: ادامه این حرکت بسیار مهم است و ما نباید بعد از کنگره دست از کار بکشیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج با تاکید بر اینکه باید دبیرخانه دائمی یادواره شهدا در سطح استان و هر شهرستان تشکیل شود، افزود: سازوکار دبیرخانه مردمی است. نهاد و منحصر به بسیج و سپاه نیست و همه باید برای کنگره شهدا برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از سازوکارهای مهم کنگره مردمی برگزاری آن است، تصریح کرد: همه باید این کنگره را از آن خود بدانند و از ظرفیت مردم و هیئت های مذهبی برای تولید اثر ملی در خور استان گیلان استفاده کنند. ،

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید