وزیر ارشاد متاثر از ولیعهد/ ​​در حال ساخت پنج فیلم فاخر با موضوع حفاظت مقدس هستیم.

ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801362

محمدمهدی اسماعیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در نظر داریم در سال آینده 5 فیلم دفاع مقدس تولید کنیم، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه 26 دی ماه در وبینار جشنواره ملی مترجم فتح یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی در ابتدای سخنان خود دلیل غیبت خود را بیماری عروق کرونر قلب دانست و افزود: دچار عذاب شدم. از بیماری عروق کرونر قلب و اکنون در قرنطینه هستم.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با فعالان حوزه مترجمی فتح و آگاهی از کار کمی و کیفی آنها، گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه ترجمه افتاده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه بر لزوم ترجمه در حوزه انقلاب اسلامی و حراست مقدس به عنوان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این راستا باید توجه داشت که این امر در حوزه انقلاب اسلامی و حراست از آن به خوبی انجام می شود.

به گفته وی، مخاطبان فرهنگ پاسداری منحصر به فرزندان ایران و جهان اسلام نیست، بلکه متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در گزارش های امام راحل از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه در سال های 66 و 67 خطاب به مستضعفین آمده است، می گوید: درخواست ایشان برای جبهه مستضعفین در نهایت منجر به تشکیل نام بنیاد شد. “

وزیر فرهنگ پیام انقلاب اسلامی را پیامی جهانی می داند که هرکس ذاتاً این پیام را شنیده است به آن علاقه مند باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد با اقدامات «مترجمان فتح» حرکتی در حوزه ترجمه آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دنبال حضور موثر در ترجمه آثار فاخر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به زبان های خارجی هستند، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در این امر موفق باشیم. . . ارزش داشتن را دارد

رئیس حوزه هنری در ادامه سخنان خود درباره تلاش این وزارتخانه برای تولید فیلم برای دفاع جهانی گفت: یکی از کارهای مهمی که در حوزه سینما و بنیاد فارابی در حال انجام است، تولید حداقل بیست فیلم در سال آینده است. این تجمع همچنان ادامه دارد و دولت و شخص رئیس جمهور توجه ویژه ای به این موضوع دارند.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در سال آینده تلاش می کنیم حداقل 5 فیلم در حوزه حفاظت مقدس با تولیدات فاخر داشته باشیم. ارائه دوبله و زیرنویس مناسب به کشورهای دیگر.

اسماعیلی گفت: بنابراین باید این مسیر را با قدرت در همه عرصه های فرهنگی و هنری اعم از سینما، تئاتر، کتاب و … ادامه دهیم تا در جهت معرفی ارزش های انقلاب اسلامی و … خدمت کنیم. حفاظت مقدس “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید