مراسم افتتاحیه سه کتاب با موضوع «حفاظت مقدس» برگزار می شود.

ساعت: 13:40
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922335

مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب «پذیرای من» با نگاهی به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، «فصل ورود» داستانی از شهید هادی طارمی و «آرزوهای ناتمام» درباره شهید محمد شیبانی تولید شد. توسط انتشارات روایت فتح در قالب سلسله برنامه های فرزندان خمینی (ره) امروز چهارشنبه 30 آذرماه در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب «پذیرای من» با نگاهی به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، «فصل ورود» داستانی از شهید هادی طارمی و «آرزوهای ناتمام» درباره شهید محمد شیبانی تولید شد. توسط انتشارات روایت فتح در قالب سلسله برنامه های فرزندان خمینی (ره) امروز چهارشنبه 30 آذرماه در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی برگزار می شود.

کتاب «پذیرای من» که روایت‌هایی از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است، با همت پژوهشی و مطالعاتی بنیاد حاج قاسم نوشته شده است. این کتاب که اثر مشترک بنیاد حاج قاسم و انتشارات نرادی فتح است گوشه هایی از زندگی این شهید بزرگوار را برای مخاطبان بازگو می کند.

این مراسم امروز چهارشنبه 30 دی ماه از ساعت 15 الی 17 در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی واقع در یافت آباد، میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید