نمایشگاه کتاب حفاظت مقدس در کوم/خاطره برگزار می شود و پیام شهدا باید به نسل جوان منتقل شود.


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909227

رئیس کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه یاد و خاطره و پیام شهدا باید به نسل جوان منتقل شود، گفت: پنج شنبه هفته جاری نمایشگاه کتاب حفاظت مقدس در محل امام زمان (عج) برگزار می شود. مجتمع خمینی (ره) جنب گلزار شهدا با حضور 120 ناشر از سراسر کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل قول ها پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی اکبر مقدم سخنران خوش بیان در نشست خبری شهدای جهاد سازندگی قم که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با اشاره به دیدار اعضای ستاد کنگره با رهبر معظم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی به امر ترویج سبک و سیاق توجه دارند، سیره شهدا تاکید ویژه ای دارد.
وی ادامه داد: رهبری فرمودند که یاد و خاطره شهدا را در این بزرگداشت ها زنده کنیم و پیام آنها را برسانیم.
رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با بیان اینکه تمام استان برای برگزاری کنگره شهدا بسیج شده اند و تلاش می کنند، گفت: جهاد سازندگی استان قم مفتخر است که 60 شهید را برای این امر تقدیم کرده است. انقلاب و نظام».
وی خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی یکی از مجموعه هایی است که در دوران جنگ اقدام موثری انجام داد و شهدای زیادی تقدیم این نظام کرد. در دوران دفاع مقدس، رزمندگان برای خود سنگر داشتند، اما جهادگرانی که برای آنها سنگر می‌ساختند، پناهی نداشتند و در خط دید دشمن بودند.
خوش گفتار تصریح کرد: جهاد سازندگی قم 60 شهید والامقام را در جنگ تحمیلی تقدیم این نظام کرده است که در نظر داریم یاد و خاطره آنها را در این یادواره حفظ و از زحمات خانواده های این عزیزان تجلیل کنیم.
وی افزود: سه جلسه از هفت اجلاس پایانی کنگره شهدا تاکنون برگزار شده است اجلاس سنگرسازان بی سنگر که با شهدای جهاد سازندگی همراه است روز پنجشنبه برگزار می شود.
رئیس کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب حفاظت مقدس گفت: روز پنجشنبه هفته جاری نمایشگاه کتاب حفاظت مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) جنب گلزار برگزار می شود. شهدا با حضور 120 موسسه انتشاراتی از سراسر کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید