الگوها و حماسه های موفق انقلاب باید با جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود.


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836989

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جهاد طباین از دیگر نیازهای کشور در گام دوم انقلاب است و با جهاد تباین باید الگوها و حماسه های موفق هویت سازی به نسل جوان منتقل شود، متفاوت باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امشب در دیدار با خانواده شهید روحانی عزیزلا کنعانی اظهار داشت: نظام اسلامی مدیون مجاهدت های شهدا و رزمندگان در عرصه های مختلف است. به صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا.

وی افزود: خانواده های معظم شهدا با حضور به موقع در لحظات حساس انقلاب و صبر و بصیرت خود پرچمدار دفاع از ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و راه شهدا بودند. شهدا.”

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جشن خانواده شهدا تجلیل از راه شهدا و تجلیل از ارزش های اسلامی است و شهدا درس آزادگی، همت، بی نیازی از غریبه و سربلندی می دهند.

وی حسادت دینی را مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب خواند و گفت: همانطور که حسادت دینی موتور محرکه انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته بوده است، امروز نیز باید این ارزش در جامعه به ویژه در بین جوانان تقویت شود. مردم و نوجوانان.»

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جهاد تابعین از دیگر نیازهای کشور در گام دوم انقلاب است. متفاوت باش.

وی با اشاره به برکات برگزاری علنی کنگره شهدای استان مارکیز گفت: به برکت کنگره شهدای استان در 7 سال اخیر فضای استان بوی شهدا و فرهنگ خود را می دهد. ایثار و ایثار.» با اقتدار و مردم کنگره شهدای استان باید هر روز تقویت شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: کنگره شهدای استان مرکزی پس از اجرای برنامه های موفق در گام اول، از جلسات تخصصی گرفته تا اقدامات محرومیت زدایی و نهضت تولید محتوا، گام دوم را پسندیده است و ادامه کنگره یکی از مواردی است که نیازهای مهم».

وی ادامه داد: دومین اجلاس شهدای طلاب و روحانیون استان فرصت مناسبی برای بازخوانی نقش مهم طلاب و روحانیون در پیروزی های دفاع مقدس و مراحل مختلف انقلاب اسلامی است که باید از آن استفاده کرد. خوب.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: باشکوه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید